Recenze (36)
Láska na špičkách (2021)
Strašný cringe. Nevyjasněné motivace postav, nenavazující scény, předvídatelný děj, kýč na kýči, bylo mi trapně i za herce.
Kobry a užovky (2015)
Skvělý film, který vám umožní přestat se soustředit na herce a vidět jen jejich postavy. Film, který jde na dřeň a který skvěle využívá stále obecně velmi neutěšené prostředí českých měst. Myslela jsem si, že to bude dobrý film, ale nečekala jsem, že tak moc. Opravdu velmi uvěřitelné zobrazení života a vztahu dvou bratrů, kdy se až do konce nemůžete rozhodnout, který je vlastně ten hodný a který je hajzl. Úžasný plakát a perfektně zvolený soundtrack jen dotahují film k dokonalosti.
Transformers (2007)
No tak to fakt ne. Asi nejsem ten správně naladěný kluk, připadá mi, že na tenhle film potřebujete být za a) v pubertě za b) kluk zažraný do robotů, počítačových her a aut za c) jedinec, kterému stačí k uspokojení opravdu málo. Je to americké a klišovité v tom nejzprofanovanějším slova smyslu. Jedna hvězdička je za Shiu Labeoufa, což je mladý, šikovný a nadějný herec :-)
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Před pár lety mě CSI Las Vegas naprosto dostávala, dnes už mě nechává celkem klidnou, ale stále zůstává nejpovedenější z celé CSI série. Stále si zaslouží pět hvězd. Skvělá hudba, kamera, originální zápletky, a zajímavé postavy.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Seriál, u něhož je téměř každá epizoda dokonalá a jen málo jich není za pět hvězd. Krásně nadsazené, zároveň velice uvěřitelné situace, vtipy, které vás dostanou v podání té nejlepší možné kombinace pěti naprosto šílených lidí.
Malá Miss Sunshine (2006)
Tahle rodinka je prostě úžasná. Nádherný film, který si vystačí s minimem herců, přesto se v něm pozná každý z nás.
Pianista (2002)
Dokonalé spojení hudby, obrazu, herců.. všechny složky tohoto filmu jsou perfektní, .
Parfém: Příběh vraha (2006)
Film, kterému se povedlo vyrovnat, a v některých místech i překonat, knižní předlohu. Tom Tykwer je prostě jeden z nejlepších současných režisérů. Jeho film je stejně strhující a stejně jako u knihy napjatě čekáte, co přinese další okamžik, další minuta.
Život Briana (1979)
Pro mě nejgeniálnější film od Monty Pythonů a jedna z nejlepších komedií vůbec, nic jim není svaté, a to je sakra dobře. Film bez jediného slabšího místa, podle mě se Monty Pythoni hecovali, kdo vymyslí vtipnější scénu/postavu/dialog. Poprvé viděno v kopřivnickém kině s mými nejlepšími kamarádkami, smíchy jsme se válely po sedadlech, zážitek, na který nikdy nezapomenu.
Marley a já (2008)
Dobré herce k tomu psovi vybrali.. Příběh, který se může stát komukoli z nás a který mě, doufám, taky nemine (v určité podobě). Tři děti, pes a někdy zoufalá snaha udržet to všechno jakžtakž pohromadě. Film, který si na nic nehraje a který mě opravdově dojal (a přítele taky). Pro všechny "psí"lidi.