Recenze (12)
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Konečně romantický film, kde Julia ostrouhá :-)
Jedné noci v jednom městě (2007)
já byla unešená :-)
Přešlapy (2009) (seriál)
Musim říct, že když jsem viděla šest v tom, tak se z toho byla unešená :-) bylo to ale docela dávno. Od té doby žádná repríze...což je trochu škoda vzhledem k tomu kolikrát do roka nám předhazujou seriály jiné, nejmenované:-) Přešlapy se mi taky líbí. Je to taková sympatická kopie...
Blondýnka (2001) (TV film)
Poppy Montgomery jako Marylin? No tak to asi fakt těžko. To je snad první film, kde se na druhý díl radši nepodívám.
Taková normální rodinka (2008)
mě to zas tak strašný nepřišlo...znám horší český "komedie"
Sněhurka a jak to bylo dál (1989)
Ježiš tuhle pohádku jsem strašně dlouho hledala.....jako malá jsem si jí pouštěla furt dokola:-D
Smích se lepí na paty (1986)
Mooc hezký film. Moooc smutný...o tom jak člověk dokáže být naivní.-( Navíc mám pro pana Vlastimila Brodského slabost
Svět podle Garpa (1982)
Film za 4, kniha za 5:-)
Případ nevěrné Kláry (2009)
Nejhorší kulturní zážitek během tohoto týdne..měsíce...Mix soft porna a naprosto dutých dialogů. Myslim, že knihu režisérka ani nečetla, anebo ani bych se nedivila, kdyby jí to samotný autor diktoval po telefonu.
Tokio! (2008)
INTERIOR DESIGN za 4* i když prvních 15 minut bych klido vystřihla, MERDE za 2 ohyzda, o kterém nikdo neví, kde a proč se vzal, v kanále mohl klidně zůstat a SHAKING TOKYO za 3+ za ty tlačitka:-D