Recenze (37)
Syn pláže (2000) (seriál)
po letech vyčkávání jsem se dočkala vysílání v telece..jabadabadů :-D se těšim
Modré světlo (1932)
Pro mě se částečně jedná o variaci na Divou Báru - i když oboje má svoje přednosti a zajímavosti. Originální verze mě zhruba v půlce úplně vtáhla a přestože jsem se na Das blaue Licht dívala spíš z "musu", považuji čas strávený sledováním za dobře využitý
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Jedinej pořad, kvůli kterýmu jsem kdy psala dotaz do ČT...no ale zbytečně, protože ho reprízovat v dohledné době stejně nebudou :(
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Bezpochyby dojemné události, které si zaslouží připomínku. Ačkoliv se jedná o výrazné zpracování přímo vyzařující emoce a přimělo mě k slzám, zároveň mě trochu zklamalo. Škoda, že tak silný příběh je filmařsky založen spíše na přehnaném sentimentu a emocích - vždyť v tomto případě není nutné schovávat fakta za slzy na plátně, i když ty k tomu jistě taky patří. Obávám se, že si odnesu pocity podobné shlédnutí amerického "dojáku" než ohromující faktické zážitky z vážného dokumentu... Přesto musím dát 75%, protože jsem nečekala skoro nic a byla jsem překvapena - a to se vždycky nestává
Hostel (2005)
inu, doporučila bych všem krvelačným a sado maso chtivým divákům pobyt na pitevnách anatomického ústavu a velice ráda si potom prohlédla obličeje všech těchto "drsňáků"... celkové hodnocení - tristnější film jsem dlouho neviděla (přijde mi fantastické, jak u nějakých filmů se lidé babrají v blbostech typu "digitální hodinky na titaniku" a ty tisíce faktických chyb tady jim nevadí...!)
Šílení (2005)
Úžasný snímek docení bohužel pouze vyspelí jedinci, sadisti, popřípadě extrémisté, psychicky narušení nebo alkoholem oblažení.. Nevím kam patřím, ale vím kam patří Šílení - do škatulky neopakovatelné, nepochopitelné a úchvatně obohacující. Nepamatuji si na nic podobného, prostě špička
Umučení Krista (2004)
Kdyby měl každej tolik litrů krve, jako je z jednoho člověka v tomhle filmu, kdy by byly dneska krevní banky!!!
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Pro čerstvě náctileté bezpochyby naprosto zajímavý poučný seriál přímo ze života! Jinak je to parodie na parodii, kdaž na to omylem doma někdy přepnem, tak se s tatíkem vždycky moc nasmějem a dozvíme se takových překvapivých věcí z dospívání a to hlavně toho sexuálního, že se nestačím divit... no - je úžasný, kolik dílů se dá filozofovat o jednom a tom samým... howgh
Ulice (2005) (seriál)
Nejlepší seriál mýho života :-D Ani se nemusím dívat abych věděla o čem to je :-D
Telefonní budka (2002)
Na jednu stranu neobvyklý nápad, okamžiky očekávání a napětí...na druhou stranu jsem čekala něco víc... asi mi byl film moc vychválen,ale ptala jsem se sama sebe až mockrát, jak to bude ještě dlouho trvat, a pak chyby typu červeného světýlka zaměřovadla na hrudi manželky v asi pěti televizích, kterého si všimne jediný farrell...bohužel můžu dát jen ***