Recenze (37)
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
"Huuuu huuuu...." - nejchytřejší Patrik na světě opět na scéně! Spousta hlášek a krásnýho humoru - moje nejmilovanější houbička se opět předvedla... ;)
Gumídci (1985) (seriál)
" Stoupo! Ty bezpáteřní slize! " ...no co dodat víc? :-D
Nůž ve vodě (1962)
Tak nudný, až je to vážně dobrý! Krásná náhodnost (začne foukat,až když má...začne pršet, až když má...) a minimum slova působí kupodivu přitažlivě a v dnešní počítačové době film shledávám příjemným rozptýlením od všech "velkolepých" efektů. Chce to náladu a lehkou nadsázku - a pak se to dá vychutnat (mimochodem - koupací scénka s krokodýlem byla výborná :-D )
Mikrokosmos (1996)
Nádherný uvolňující snímek nejen pro milovníky přírody. Bez jediného slova je nám vyprávěný příběh hmyzu, který svou složitostí a prostotou vyráží dech. Co to je déšť, co to je vítr...běžné problémy v mikro měřítku. Všem doporučuji, prosně krása
Tlustý prase (2008) (divadelní záznam)
Bohužel jsem neviděla celé, ale přesto mě inscenace dostala. Sice představení působilo v televizní podobě lezce zdlouhavě, na živo by určitě nebylo co vytknout. Trefné dialogy plné gagů a zapálení herců bylo vynikající... Příběh takřka reálný s lehkou nadsázkou řeší problémy blízké mnohým lidem - na něco podobného bych vyrazila do divadla kdykoli!
Bestiář (2007)
Upřímně řečeno mě film v duchu "dej každýmu týpkovi, kterýho potkáš v buse, a pak budeš vážně drsná" absolutně nezaujal a uměla jsem si během sledování představit stovky jiných lepších věcí, co mám na práci a které taky nad touto "úžasnou podívanou" nakonec vyhrály. Linie příběhu od počátku celkem jasná a popravdě byla upoutávka v TV programu zajímavější, než co se potom dělo na obrazovce (navíc mi tam něco stále připomínalo Román pro ženy a korunu tomu nasadil Vašut)
Listopadová romance (2001)
Zamilovaný film by byl skoro dokonalou pohádkou pro dospělé o napravení sobeckého prince a novém štěstí krásné zakleté princezny... Bohužel je zaklínadlo zlé víly horší než vše ostatní, a tak se žádný happy end nekoná. Přesto nebo možná právě proto mám tento snímek ze všech těch romantických asi nejraději. Vždycky se mi na chvíli zapíše do mysli a to krásné smutno se mi prostě líbí
Devátá brána (1999)
Pokud by byl film dvoudílný, tak první část doporučím a druhou zahodím. Příjemně rozehrané tajemno ztrácí veškerou sílu a zbyde z něj jenom těžko slepované "cosi", které je prohlédnutelné až groteskní ("jsem nesmrtenlý..co to - ono to pálí!")
Lidská skvrna (2003)
Pointa mi nepřišla zas tak závratná, začátek taky moc nezaujal, ale retrospektiva a "omládnutí" díky vztahu dodaly filmu určitý šmrnc, který mě u filmu udržel až do konce... Jen trochu kazil dojem Antony Hopkins, který sice hraje výborně, ale pro mě zůstane navždycky dr. Lecter (a tudíž je pro jakýkoliv romanťák nevhodný!) ...
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Od začátku do konce jsem prostě "čuměla" - chvíli s otevřenou pusou, chvíli kroutila hlavou, chvíli se i smála...prostě cokoli, jen ne nuda. Otevřený konec má své výhody...ale skoro mě mrzí, že se nedozvím, jak to vlastně dopadne ;) Cameron Diaz byla k nepoznání,ale své role se chopila velice dobře. Prostě zážitek!