Recenze (129)
Kapitán Alatriste (2006)
Očekával jsem něco lepšího v podání Vigga Mortensena a jeho další historické role. Pro mě to vždy bude Aragorn z Pána prstenů, ať si říká kdo chce co chce....
Poslední plavky (2008)
Tento film mi připomíná nudná zdlouhavá odpoledne s tátem na rybách během krásných letních dnů.
Osvobození (1969)
Ocenil bych spíš dokument..
Banzai (1997)
Já to chlapíka mám prostě rád.... BANZAIIII!
Patriot (1998)
Seagal a sračka? To je ono však on to jinak neumí.
Z džungle do džungle (1997)
Prostě humor Tima Allena mám rád...Kutil Tim.
Duch (1990)
Dle mě jedna z nej rolí Patricka Swayzeho, kdybych se chtěl podivat na nějaký film na jeho počest tak je to on. Budiž mu země lehká.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Jsou lidi co jej nenáviděj a jsou lidi co jej milují. Znám oba tyto typy, ale těch druhých je víc:-) Seriál má specifický britský humor, který každému nemusí sednout...
Sedm samurajů (1954)
Plno kladů, ale ta délka se prostě zvládá blbě, když to vidíte v nesestříhané 3,5 hodinové verzi.
Duel (1971) (TV film)
Ke konci jsem čekal trošku větší rozvedení zápletky. Bohužel.