Recenze (70)
Bourneův odkaz (2012)
Dostojne pokracovanie, alebo skor "paralelne iduce" ultimatum. Urobil som dobre, ze som si kvoli "odkazu" pozrel celu "trilogiu", inak by som nevedel o co ide. Preto chapem aj nizsie overall hodnotenie. Fanusik Bournea sa ale musel bavit!
Až vyjde měsíc (2012)
94min krutej nudy v skautskom tabore...neveril by som, keby som nevidel!
Looper: Nájemný zabiják (2012)
roztoci mozgove zavity, sokuje, nostalgicky ozivi akcneho Brucea a necha na divakovej fantazii vylozit si zaverecnu pointu...film podla mojho gusta :)
Nenávidím L.A (2011)
Drogy jsou spatny! Miestami mi to prislo ako Tarantino s amaterskou kamerou :) Zopar myslienok sa z toho dalo zobrat...
Total Recall (2012)
Aj tak bol len v Rekalli ;-)
Lynč (2011)
Verny obraz sudnej (ne)spravodlivosti a (ne)vykonnych zloziek velmi lahko aplikovatelny aj nasu spolocnost. Presvedcive herecke vykony - na zaciatku si hovorim, ze celkom sympaticky starsi pan :)
Diktátor (2012)
Pan Komik!
Norské dřevo (2010)
pardon, ale ja som ho nevladal dopozerat...japoske filmy su divo-komicke, aj ked su to dramy...
Probudím se včera (2012)
tiez by som sa rad vratil aspon na mesiac na strednu skolu, ale uzil by som si to ovela viac :) oddychova komedia pre pamatnikov, pre mladych uz scifi :)
Nedotknutelní (2011)
Neskutocna emocionalna bomba! Taku dobru komediu som davno nevidel. Taku dobru dramu som davno nevidel. A to vsetko v jednom filme!