Recenze (107)
Yes Man (2008)
Jedna z nejoptimičtějších komedií a poslední dobu. Co si budem nalhávat, jak zde někteří píší..logiku to moc nemá. Ale o tom film není, tento film měl opravdu čistě pobavit ...a to splnil,...humor všelijaký, ale zpracovaný do nejvyšší dokonalosti...Jim Carrey nám opět ukázal, jak zábavný komik dokáže být. Nenáročný snímek který je určen k odpočinku, relaxaci a zábavě...
Mulholland Drive (2001)
Můžu se na to podívat kolikrát chci ale stejně se na konci filmu rozčílím, že jsem to nepochopil a připadám si naprosto houpě. David Lynch si jede svoje a já bych rád věděl, co skrývá tento film za tajemství. Naprosto zmrazující a napínavý film natočen s tou nejvyšší kvalitou. I když to, že ho nelze pochopit lidi dosti odpuzuje.
Odpočítávání (2010)
Myslím, že není co do doat... film má dost hlubokou myšlenku a ukazuje, že pud sebezáchovy nás promění v naprostá zvířata....
Sunshine (2007)
Jakoby tvůrci nevěděli, co tomu nechat za žánr. Začínají s dobrou myšlenkou...umírající slunce, hluboký vesmír, poslední naděje lidstva...napínavé sci-fi drama...tedy až do doby, než tam začne pobíhat spálený náboženský fanatik. Zde snímek klesá opravdu hluboko. Kdyby nechali původní myšlenku, tedy katastrofického sci-fi drama, kvalitu by to ponechalo na určité úrovni. Ale tvůrci tam zřejmě chtěli nacpat i nějakou tu akci a z filmu udělali další obyčejný průměrný snímek.
Hráči se smrtí (1990)
Konečně nějaká odlišná duchařina. Vynikající námět, stylové zpracování a výběr herců udělalo své. Co si budem povídat, zkrátka film který vás nenudí a udrží v napětí po ceou dobu od začátku až do konce.
Muž na Měsíci (1999)
Kdo jiný by mohl zahrát geniálního komika Andyho Kaufmana lépe, než geniální komik Jim Carrey. Při obsazování hlavní role museli mít dramaturgové jasno. Jim jej zahrál opravdu skvěle a může být na to pyšný. My sami můžeme být hrdí, že tak vynikající režisér jako je M. Forman je českého původu. Úžasně stvárněné životopisné drama, které pobaví ale i citově potrápí.
Frigo staví dům (1920)
Myslím, že není co dodat....genialita se projevila především na kulisách a svým způsobem kaskadérských kouskách samotného Bustera.
Králova řeč (2010)
Nádhera to určitě je. Pevotřídní a výborně zpracovaný snímek, avšak nejlepší film roku? To se mi zdá trošičku přeceňované. Rozumím, že Oskara za nejlepší film roku nemůže získat cizojazyčný film, ale i tak se mi to zdá trochu přitažené za vlasy. Každopádně herecké výkony Colina Firtha a Geoffreyho Rushe jsou bravůrní!
Kvílení (2010)
K porozumění a vhodnému ocenění je třeba knížku Kvílení přečíst. Nebo aspoň samotnou báseň "Kvílení pro Carla Solomona"....ne všichni dokážou poezii napoprvé, jen po shlédnutí filmu, pochopit.
Bastardi (2010)
Na odpad to určitě není, i když mi ten film přijde jako naprosto zbytečná investice. Pokus natočit pořádné drama se proměnil v komedii která ani nebyla humorná. Naprostý propadák...Tento film ocení pouze segment, ve kterém se nacházejí 13letí teenageři.....