Recenze (1 244)
Roky a roky (2019) (seriál)
Hodně černé zrcadlo nastavené společnosti. Až z toho můžou slabší jedinci chytat úzkosti.
Mrtví neumírají (2019)
Kdyby byli The Dead Don't Die poskládání daleko víc z fórků, které se odehrávají v závěru, tak to mohla být velká pecka, takhle je to jen bejkárna s prvotřídním obsazením, jejíž největší zombie sedí ale za kamerou.
Vražda na jachtě (2019)
Místy celkem fest otravná bejkárna, která působí dojmem, jakoby tu všichni hráli hlavně kvůli možnosti strávit dva měsíce v Itálii.
Vždycky budeš moje možná (2019)
Na týhle komedii mě nejvíc baví to, jak se Ali Wong snaží tlumit svojí divokou náturu a moc jí to nejde.
Dokonalost (2018)
Revenge thriller zabalený do survivor hororu. Už dlouho mě někdo takhle za nos nepovodil. Slušná práce s diváckými očekáváními.
Všechno nejhorší 2 (2019)
Míň horor a víc sci-fi, takže tu nakonec o toho vraha až tak úplně nejde. Nemluvě o tom, že je to víceméně jasně rozdané. Takže je jen na divákovi, jak si užije nápady kolem a humor, s kterými se Landon utrhl ze řetězu.
You Get Me (2017)
Neskutečně líná režie, bezradný soundtrack a hloupý příběh, kde zemře jediná postava a to ještě ta, která si to nejmíň zaslouží.
Guava Island (2019)
We live in paradise, but nona of us have the time or the means to actually live here!
Now Apocalypse (2019) (seriál)
Škoda, že to není seriál na Pornhubu bez těch pár zábran, které ještě STARZ drží. Hodně sexy záležitost o mileniálech pro mileniály, kteří na to ale nekoukají, protože mají hlavu zaraženou hluboko do mimozemského zadku. Pro tuhle cílovku je tak strašně nevděčný cokoliv vymýšlet, ale koukat se na to je zábava.
Captain Marvel (2019)
Brie Larson je zlatíčko, co si svoje superschopnosti užívá přesně tak, jak bych si je užíval já, kdybych je náhodou získal a v tom je její největší síla a zábavnost. Origin, který se stane v pár flashbacích, a komiksách, který si jde svojí poměrně osobitou cestou.