Recenze (375)
Příchozí (2016)
Než se to začne přehánět s vizemi a dětmi, je to sakra reálný obraz, jak by první kontakt mohl vypadat. Je to až mrazivé, včetně "spolupráce" s jinými částmi světa. Mimochodem, S. Hawking varuje před upozorňováním lidstva na sebe ve vesmíru (http://technet.idnes.cz/mimozemstane-jsou-nebezpecni-nevolal-bych-jim-varuje-astrofyzik-hawking-1lr-/tec_vesmir.aspx?c=A100425_233717_tec_vesmir_kuz) a asi bude mít pravdu.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
78 %
Borsalino (1970)
Belmondo a Delon vedle sebe, to se jen tak nevidí.
Na hraně zítřka (2014)
"Source Code" v lepším kabátku a s lepšími herci. Film odsejpá, nenudí a zkazí to jen úplný konec.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Cirkusové prostředí moc nemusím, ale po mnoha letech jsem teď viděl. Řekl bych, že k tomuto seriálu musí člověk trochu zestárnout. Basse jsem nečetl, ale vypadá to jako skvělá adaptace, lidské uvěřitelné příběhy. V tom je film nejsilnější, spolu s výbornou německou výpravou a skvělými herci (tedy spíš těmi českými, třeba Berwitz je nesympatický a Helenka nehezká). No a titulní píseň - je parádní a pozná snad každý. Karel Svoboda je pro mě takový český Morricone.
Jackie Brown (1997)
"rass" to napsal dobře. Je třeba dávat pozor, přesto se lze kochat hudbou a skvělými herci, je jim to napsáno snad na tělo. Výborný je i český dabing s Valerií Zavadskou v hlavní roli.
Slavnostní koncert při příležitosti 80. výročí narození prezidenta Václava Havla (2016) (koncert)
Překvapivě dobrý projev Sobotky a ještě lepší Pitharta. Dvořák je pak už klasika.
Mlýny (1994) (divadelní záznam)
Zajímala by mě Havlova předloha, protože je možné, že Sklep (takový malý český Python) z toho udělal parodii parodie. Vávra a Hanák nejlepší, zbytek průměr, ale zpívané party a východňársky mluvící Slovák (přestože je Zvolen na středním Slovensku) byly na ránu. Jediné, co je z dílka jasné, je vojna jako socialistická a vojenská pakárna.
168 hodin (2006) (pořad)
Užitečný, trefný pořad, který se nebojí v případě potřeby pojmenovat viníka, třebaže může být mocný. Chybí mi jen dotažení do konce v podobě trestných oznámení. Ale to asi z publicistiky nedělá nikdo.
Láska z nebes (2008)
Trochu naivní, ale krásné. Anushka opět září.