Recenze (23)
Kladivo na čarodějnice (1969)
Moc dobře natočený film o tom, co se dělo u nás v 17. století a co se děje v některých zemích ještě teď.
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Mám rád takové ty "legrační brutality" ve filmech, ale tohle fakt nedávám.
Kung Fu Panda slaví svátky (2010) (TV film)
Jedna z dobrých věcí je, že se tvůrci nechali inspirovat ůžasnou knihou Králíčkovy sebevraždy :-D !
Na kus řeči se zvířaty (2009) (seriál)
Zbláznili jste se snad? Vždyť je to vtipný, tak akorát dlouhý a ve srovnání s podobnými "pokusy" velmi povedený oddechový pořad! A některé hlášky jsou opravdu úžasné ( - "Mám nápad... neměl bych si udělat dredy?" - "Fůůůůj!!!!!" nebo - "Ahoj všichni, jsem hrabě Dracula a vysaju vám krev!!!" - "To ne, další Dracula!!!" ). Víte, nemusíte ze sebe všichni dělat takové vážné inteligenty, je to dost trapné.
Drž hubu! (2003)
82 minut a ještě pár dní poté trvalého záchvatu smíchu.
Kalendář Míši a Ríši (2008) (pořad)
Už od začátku trapné, a když se to zvrhlo na styl "v každém díle Gustík a můžeme blábolit nesmysly" (což bohužel některým lidem, díky kterým jsem to viděl, přijde jako to nejvtipnější, co kdy viděli), bylo to ještě trapnější, než trapné.
Vyvolený (2000)
Zajímavé rozuzlení, jinak nuda.
Alenka v říši divů (2010)
1. Burtonův přešlap. A když už, tak fakt velký. Asi se nechal moc ovlivnit Disneym, nedá se nic dělat. Zachraňují to Johnny Depp a Danny Elfman - +*.
Kameňák (2003)
BLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!
Bludiště (1997) (pořad)
Dal bych 3*, ale po zkušenosti s natáčením musím 1* přidat!