Recenze (77)
Duna (2021)
Duna.. Niekolko krat sfilmovana nesfilmovatelna knizna saga, ktora v svoje poslednej kreacii nesplna ocakavania, je to nuda, nuda s peknymi obrazkami, tam to vsetko konci... Zial..
Síla psa (2021)
Som asi priliz narocny, ale taku nudu som uz davno nezazil...
Terminátor: Temný osud (2019)
Konečne.. Vymazať všetko po druhom diely, toto je pokračovanie, ktoré si film dlho zaslúžil.
Black Panther (2018)
Vadil mi velmi plytky dej nesuvisiaci s MCU a silny rasovy podton.
Zvrácený (2002)
Bolestivy plac Noého duse. Nasilny, nechutny, drsny a pritom dokonaly film, perfektne vyskladany, skvele zahrany. Odporucam zhliadnut iba silnym ludom, zabery su naozaj presvedcive a lezu az pod kozu. Je dobre pozriet si aj to ako film vznikal a preco, je sice plny vizualnych efektov ale tie su tak uveritelne, ze sa na prvu clovek sam seba pyta a uistuje ci to je ozaj film, alebo nechutny dokument..
Wakefield (2016)
Tento film je vypravou do zivota uspesneho chlapika, ktory sa zblazni z toho, ze ma vsetko po com by kedy mohol tuzit. V zaujimavom slede udalosti si uziva pad na dno, v ktorom si bahni ako prasiatko pri do blata prevratenom kontajneri. SPOILER: Najviac ma vsak potesil koneic, ktory je presne taky ako chcete, story nema zaverecne vyvrcholenie, nakolko sa mi zdalo ze to prislo tak v 4/5 filmu (scena s roztiahnutymi rukami v zozadu osvetlenymi stromami).. Takyto film som este nevidel. Poznamka na okraj: udalosti mozne iba v USA :)
Po strništi bos (2017)
Tento film ma uistil o tom, ze Sverak ma uz svoje za sebou. Neide ani o to ako film vyzera - je naozaj citlivo natoceny, plny krasnych obrazov, kvalitnej kamery a vybornych hereckych vykonov, ide skor o to co prinasa. Myslim, ze vobec nic. Totiz ak by ho natocil neznamy reziser a hrali v nom neznami herci. nedosiahlo by hodnotenie tak vysoke cislo, pretoze je proste prazdny. Cerpa z vycerpanej vojnovej tematiky (aj ekd uznavam, ze tento pohlad je kusok iny, ale predsa), nerozprava ziadny vynimocny pribeh. Je to kvalitna praca, ale tam to konci. Sverak vie tocit aj kvalitnejsie snimky, tento k nim proste nepatri.
Kuchař srdcem (2009)
Za mna 4 z jednoducheho dovodu - pohoda, klud, dobre jedlo, celkom obstojni herci na pozadi okupacne vtipky. Absolutne ziadna pecka, ani prekvapenie, ale predsa pohoda.. (Jedine co mi vadilo bolo ze som neveril Weixlerovej zamilovanost)..
Aftermath (2016) (seriál)
Jezisi kriste...... V skratke: priserne postavy, mozno priserne je slabe slovo, ale neviem to vyjadrit lepsie. Dej je apokalypsa sama o sebe, tak neskutocne neucelenu hovadinu som fakt davno nevidel. Nedavno som nieco podobne tvrdil o filme Suicide Squad, ale toto prekonava uplne vsetko. Je to ako C-eckovy apokalypticky film ktory vytvorila partia chalanov konciacich zakladnu skolu, ktori dostali na vianoce multimedialny notebook a skusaju co to da. Nema to ziadnu ucelenu dynamiku, je to ako nejaky zle pochopeny gulas, ktory vlastne ani nie je polievka. Nechapes? PRESNE TAK :D
Sebevražedný oddíl (2016)
Tak zbytocny, zle napisany, zybtocnostamio preplneny, nevyvazeny film plny nehorazne strateneho potencialu som uz davno nevidel. Obrovske sklamanie. Neviem ako by na tom bol ak by - podla toho co sa hovori - nebol prestrihany kvoli strachu z prilisnej temnoty, ale jednoznacne mu uskodilo vsetko, co vo finalnej verzii vidime. Najlepsie, co na tomto filme je, su thrilery. Ak nechces mat pokazeny vecer s pachutov v ustach po cely nasledujuci den, tak si to ani nepozri.