Recenze (354)
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Příjemné béčko. A mám slabost pro ponorky a průzkum hlubin a la Subnautica, čemuž se film věnuje v první, silné třetině.
Rod Draka - Princezna a královna (2022) (epizoda)
Zatím nejlepší. Zajímaví noví herci a ještě lepší vývoj postav. Zvlášť královna prokoukla v pěknou mrchu a z chrabrého velitele gardy je zatrpklý hajzlík. Mám pocit, že jsme doposud sledovali prolog a teď to začíná. Sálá z toho epický mezirodový konflikt. Jak se asi zapojí Daemon? Tleskám HBOčku za odvážné rozhodnutí jít tímhle směrem, točícím se kolem minima postav.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pickmanův model (2022) (epizoda)
Nevkusná pomatenost, špatně zahraná, dramaturgicky zmaštěná. Jestli tohle je jeden z nejlepších dílů série, tak víc vidět nechci. Chudák Lovecraft.
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Při první konečně napínavé akci jsem se podíval na hodinky: 51. minuta. Do té doby jen náznaky a nepodstatné minizápletky. A půl hodiny na to konec. Dvě hvězdy za sympatickou a schopnou herečku a za design příšery.
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Nadšení z originálního námětů a odvážného zpracování brzo vystřídalo uvědomění si toho, že jde v jádru o další rutinní marvel békovinu.
V rytmu srdce (2021)
Nudné a předvídatelné.
Andor - Nikdo neposlouchá! (2022) (epizoda)
Je třeba trochu korigovat to nadšení. Ve vězení jsme se posunuli tak o pět minut děje. Na Coruscantu se plácáme už 5 dílů na místě. Ale to imperiální mučeníčko, to si zaslouží potlesk.
Temný dům (2020)
Přímočarý a trochu tupý horror s trochu lepším režisérem a velice dobrou herečkou, než jaké si to zaslouží. Od prvního náznaku strašení je jasné, že se bude čekat na pointu; a bohužel, než se dostaví, nic zajímavého se ve filmu neděje. A ani to finále není uspokojivé.
Jeho dům (2020)
Tomuhle horrůrku jsem se dlouho bránil. Nemám rád duchařiny a lekačky a tady je obojí. Naštěstí nejsou na filmu tím podstatným a brzo si člověk na tu hrůzu zvykne. Což je možné u horroru brát jako výtku, ale já si užil ten lidský a sociální aspekt příběhu. Když se v půlce filmu přehrál flashback útěku ze Súdánu, regulérně mě to vzalo. Tato část byla nejsilnější, finále je trochu zbytečně explicitní, ale dohromady všechny nesourodé složky filmu fungují výborně.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Díval jsem se asi na čtyřikrát, než jsem vydržel až do konce. Posledních 10 minut bylo hodně zajímavých. Hmm.