Recenze (466)
Emma (1996)
Ráda bych věděla, kde měli herci schovaný ty taháky s textem, protože to vážně zní, jako kdyby ty dialogy četli. Bylo to tak hloupé, že jsem si ani nepočkala na příchod Ewana McGregora a vypnula to po třičtvrtě hodině. Gwyneth Paltrow mi nepřipadala roztomilá, ale neskutečně otravná, takže na tuhle její roli s radostí zapomenu.
Hunger Games (2012)
Tak za prvé by se mi líbilo, kdyby se to mohlo trochu víc otunit, ale je to pro děti, takže ok. Za další dvouapůlhodinová délka filmu je prostě blbá. Bylo by to lepší, kdyby to mělo buďto klasickou hoďku a půl nebo to naopak roztáhnout na seriál, případně minisérii. Hlavně by to chtělo trochu víc času věnovat úvodu, tj. více ukázat, v jakých podmínkách se tam žije a hlavně něco více o historii tohodle světa, o vzniku zákonu hladových her atd. To, co se děje okolo samotné show, shánění sponzorů apod., je natočeno docela pěkně. Ovšem samotný pobyt v aréně...ne, že by to bylo nějak vyloženě špatný, ale dokážu si představit, že by to někdo vymyslel lépe. To, že se většinu času kempí na stromech nebo v jeskyni, mě moc nebralo. Takže sečteno a podtrženo, není to špatné, ale nadšená nejsem. Uvidíme, dvojka se třeba vyvede lépe.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Extrémně chytlavé od začátku do konce včetně soundtracku. Ani třetí série nakonec odchodem Nathana nijak výrazně neutrpěla, jak jsem se zpočátku obávala, protože dostal víc jak důstojnou náhradu. I want more!
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nejlepší fantasy seriál? Jednoznačně. A navíc mě přivedl k ještě lepší knižní sáze, která mě chytla natolik, že kašlu na spoilerování dalšího děje a čtu dál.
Pilíře Země (2010) (seriál)
Ještě jsem nezažila, aby se toho v jednom dílu seriálu událo tolik jako právě v Pilířích země. Ale to je asi tak jediná vada, kterou tenhle seriál má, jinak si nemůžu pomoct, protože mě to hrozně moc bavilo.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Na to, že tohle měla bejt výplň před dalším Spartakem, teda klobouk dolů. Navíc díky tomuhle prologu přibyla nejsympatičtější postava seriálu. Gannicus rocks!
Lucky Louie (2006) (seriál)
Co k tomu říct? Snad jen, že kdyby tu byla zvlášt top desítka komiků, tak Louis C.K. je pro mě jednoznačně na prvním místě.
Vražedný aerobic (1986)
Víc osmdesátkovej film, než je Vražedný aerobic, snad ani neexistuje. Je to strašná blbost, ale kouká se na to dobře a hlavně dialogy s policajtem jsou tak hloupý, až je to vtipný.
Kamarád taky rád (2011)
Překvapivě příjemná a dobře klapající romantika s trochu násilně vecpaným dramatickým obloukem. Velkou pochvalu si zaslouží Mila Kunis, protože takhle sympatickou hlavní hrdinku jsem na filmovém plátně neviděla už dlouho. A Justin je samozřejmě sympaťák taky, ale u něj je to už standart.
Amazing Spider-Man (2012)
Jednak už jsme tohle všechno jednou viděli, jednak to spiderman má mnohem těžší než před deseti lety. Divák zmlsaný marvelovkami, jako jsem já, ze spidermana prostě nadšený nebude, přestože triky jsou mnohem lepší než tehdy a herecké výkony poměrně kvalitní, bohužel kostra příběhu zůstává stále stejná a nenabízí nám nic převratného. Hlavně by to potřebovalo lepšího záporáka, kterého s jinými marveláckými zlosyny nebudu radši ani srovnávat.