Recenze (323)
Faunův labyrint (2006)
Úžasná pohádka nevhodná pro děti, kvůli brutálnímu násilí. Vidět v 10ti letech například scénu kdy Ofélie poruší pravidlo a ochutná ze stolu a je pronásledována ohavným pojídačem dětí, dobře bych si nadělal do kalhot... Guillermo go!!! :-)
Travička zelená (2008)
Fajn ptákovina, pro huliče povinná podívaná:-) Ale českej překlad je kokotskej, měl to bejt prostě Ananasový expres!
96 hodin (2008)
Parádní akční drama, doporučuju!
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
už první 2 díly mě vyloženě sraly svym stylem hurá cool akce stravitelná i pro děcka, těšil sem se na temnou mrazivou podívanou a vznikla z toho tadle popcornová sračka pro nejmenší diváky, trojka je navíc snad nejhorší z celé trilogie. Litoval sem i těch 25kč za půjčení tohohle dvd...
Tropická bouře (2008)
Originální komedie se Stillerovi povedla. Downey prostě umí, já ho žeru. Ale co mě opravdu dostalo a kvůli čemu mi utkví tenhle film navždy v paměti, tk to je Tom Cruise. Kdo neviděl, nepochopí...
Gangy New Yorku (2002)
Dalšího Scorseseho umělecké dílo, jeho filmy se nekoukají, ty se hltají. A Daniel Day-Lewis je přímo perlou týhle historický fresky, ať je to pěknej sráč, tk mu prostě musíte fandit. Za zmínku stojí i Cameron Diaz, která je tady fakt kurevsky sexy, standardní DiCaprio a krysí povaha Tweed( tradičně skvělý Jim Broadbent) Nesmím zapomenout na mého oblíbence Brendana Gleesona a Johna C. Reillyho. Scorsese vás vtáhne do děje a vy se ocitáte uprostřed špíny,korupce a násilí starého New Yorku 19. století, úžasné dobové obleky( hlavně řezník Bill je hotovej manekýn:-)) a taky dobová hudba vás nenechají na pochybu, že Scorsese je jeden z nejlepších režisérů všech dob. Já smekám.
Bratři z donucení (2008)
Opravdu povedená komedie, takovejch je poslední dobou jak šafránu. Ferrell je fakt třída, nemusí se pitvořit jako Jim Carrey a je přitom stokrát zábavnější, C.Reilly ale pozadu určitě nezůstává. Když Dale šoustá manželku svýho nevlastního bratra před celou rodinou při slavnostní večeři a vymlouvá se, že jí dává masáž, tk sem se skoro pochcal smíchy..
Mimic (1997)
pěkná taškařice s obludnými hmyzáky, ale hlavně božskou Mirou Sorvino
Apokalypsa (2006)
ptákovina bez hlavy a paty, i když pár dobrejch momentů tam je. 2 hvězdičky dávám kvůli Sarah Michelle Gellar, která je fakt luxusní kundička. Moh bych se na ní dívat donekonečna s otevřenou pusou, tak jako na Miru Sorvino nebo Maggie Gyllenhaal
Wanted (2008)
stylová jízda, která nenudí. Typickej popcorňák, ale skvěle zvládnutej, super hudba a hlavně hodně přesvědčivý McAvoy, jo tohle se mi líbilo!