Recenze (93)
Asterix a Olympijské hry (2008)
Příšerné, ať už jen to že zde nehraje původní Asterix, zápletka sice dobrá ale špatně pojatá. Příliš nadstavené a až moc neskutečné.
Asterix v Británii (1986)
V první chvíli jsem si říkal, co je to za hloupého asterixe, ale když se to rozjelo zasmál jsem se
Avatar (2009)
Ocar 3: Nejlepší kamera, výprava, vizuální efekty Úžasné, nepřekonatelné, a a a jak to jen vystihnout pár slovy....... První hodinu člověk objevuje svět Pandory, který je náádherný, ale nejen krásou, ale i těmi všemi nástrahami Když už si začneme všímat děje ten nás taky dostane svoji tváří "scifi" ale přitom je to člověku tak blízké jak mnoho jiných filmů není. 95%
Batman začíná (2005)
Velmi kvalitní, lituji, že jsem tento film neviděl před Temným rytířem. Protože nechat si tak dlouho unikat toho velmi dobré dílo je skoro hřích
Bídníci (1998)
Po dnešním druhém shlédnutí musím hodnocení zvýšit na 5 hvězdiček, protože film mě neskutečně zaujal, plný realistické atmosféry, dechberoucí výkony jak neesona tak rushe. smekám
Centurion (2010)
zklamání, celou dobu mi film připomínal Krále Artuše, který byl ale mnohem lepší centurion je bez nápadu akorát se spoustou digitální krve
Crash (2004)
Propracovaná ukázka všech možností rasismu, avšak dlouho nuda, až se to začalo proplétat tak začli působit emoce.
Crazy Heart (2009)
Oscar: Nejlepší herec HR- Jeff Bridges, Nejlepší píseň Crazy Heart
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
2* a ne kvuli obsahu, ale spise kvuli zpracovani. Celou dobu se mi zdálo, jako bych sledoval spíše než dokument, tak nějakou reality show....
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Krásná pohádka, kteoru si téměř nikdy nenechám ujít. Nevím jak to ti herci dělali, ale předváděli v těch starých filmech i pohádkách krásné výkony, zatímco ted.....