Recenze (989)
Arachnofobie (1990)
Z "lásky" k pavoukům... Nejradši bych všechny ty osminohý svině narval do kosmický lodi a poslal přímo do slunce... Já vim, že by nás tu pak rozkouseli hmyzáci, ale to je fuk... Nesnášim ty podlý chlupatý šmejdy a vcelku si umím užívat, když někoho děsej ještě víc než mě. Pro filmy s pavoukama tak mám jasnou slabost - což jednoznačně dokazuje moje hodnocení tohohle béčka.
Mars útočí! (1996)
Ten film jsem si prapůvodně pouštěl kvůli Christin Applegate. To jsem nevěděl, že tam hraje asi 3 minuty. Nicméně i bez "melounka" pohoda, smích, parodie...
Trhala fialky dynamitem (1992)
Tlustí Helena a Jirka Růžičkovi v porevoluční, extatické, ultra buranské, čecháčkovské, turistické frašce. Abyste rozuměli, Růžičkovi si hned po revoluci otevřeli videopůjčovnu v Nuslích. Jirka tam osobně sedával na dvou židlích a půjčoval kazety. Asi se celkem dařilo a pak někoho napadlo, že by se taky mohli na nějaký z těch kazet sami objevit. A tak si udělali výlet do Paříže, vzali s sebou kameru, Romana Skamene a bylo to... Vznikl jeden z totálně nejtrapnějších českých filmů, kterej má ale v sobě jistý kouzlo doby... podobně jako Slunce Seno Erotika... Trapný, trapný, špatný, špatný... (malý, blbý), ale naše... je v tom zachycen opravdu velký kus naší národní trapnosti...
Rudá Sonja (1985)
Conan naruby, nebo jen převrácenej na jednu stranu - nevim, je mi to jedno. Jestli si dobře pamatuju, tak je to víc pohádkový, víc fantasy, je tu víc humoru (dokonce snad i přímo vtipný postavy), hnusná Brigitte Nielsen a několik vcelku epických pohledů do krajiny.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Mám rád Sandlera a jsem tak trochu pako, protože se mi líbí určitý procento totálně debilních, primitivních, hloupých, sexistických trapných komedií, kde jsou vtipy o penisech, prdelích, varlatech a podobně. Tohle jsem prostě nějak byl schopnej víc než akceptovat. Trapný... a vtipný.
Úder otevřenou dlaní (1983)
Komentář nemá s filmem vlastně nic společného. Pamatuju si na dobu, nejspíš ne příliš po revoluci, kdy se na ulicích začaly objevovat plakáty - možná i první billboardy. Mno, a reklamu na tenhle film si pamatuju dodneška, spolu s plakátem na Hořící Mississippy (díky tomu plakátu dodnes vím, jak se to píše :D). Plus mínus ve stejnym období jsem taky zachytil billboard na elektroniku Philips, se sloganem : "Jsme zpátky", nebo tak nějak - vůbec jsem to nechápal, a nechápu dodnes. Jinak - film šel teda v kinech, a posléze někdy i v televizi, odkud jsem si ho fikaně nahrál na VHSku a nejspíš se pak do omrzení učil jeho opakovaným sledováním kung-fu.
Indiánské léto (1995)
Celkem fajn. Dost mě bavilo ztvárnění tý vesnický zábavy ... řeči lidí, jejich jednání ...
Cesta z města (2000)
"To víš, že máme počítače... a víš proč, vole? Aby ty krávy z kanceláře tam mohly před nima sedět a buzerovat mě, vole! Tak to dopadne. Všichni budou smrdět, vole..před počítačema, vole... a budou mě buzerovat. Budou buzerovat celej svět, vole. A kdo bude pracovat, kurváá?! Já ti řeknu jednu věc: kompjůtr nepodojíš....! ____ "Marihuana, durman, blín, vy nevíte, že to jsou těžký drogy? ... Právě, právě...aby se sem nezačali z města stahovat ty feťáci, víte jak je to nebezpečný?! A za feťákama sem přijdou ty drogový komanda!"
Joey (2004) (seriál)
Není to až tak katastofický (zdaleka ne), jak bych byl čekal a bál se. Joeyho sousedka, ta co ho pořád balí - mi přišla fakt extrémně dětinská a pitomá (a to snad hrála právničku?). Produkce se nebojí podlézání divákovi skrze ženské tvary, a tak je Joeyho sestra výstavní samicí, co ještě ke všemu dost často nosí fakt podezřelý oblečky a divákovi je bezostyšně prezentována stylem: prsa, vosí pas, prdelka, dlouhýýý nohy, podpatky... a až pak nějaký její hraní. Za mě celkem dobrý a ne úplně nedůstojný "one-man pokračování" Friends.
Nico - víc než zákon (1988)
První, nejklasičtější, a druhá nejlepší "seagalovka" (ta nejlepší je samozřejmě Přepadení v Pacifiku - kvůli prsům Eriky Eleniak).