Recenze (238)
Město (2010)
Výborný film, kde Ben ukazuje jak je schopným režisérem. Byl jsem na něj velmi zvědav po povedeném Gone Baby Gone a opravdu to stálo za to. Jak někteří plivou na Benovo herectví, já smekám před jeho režijními schopnostmi.
Nabitá zbraň 1 (1993)
Na žhavé výstřely to sice nemá, ale je to sranda.
Poslední skotský král (2006)
Velmi silné tři hvězdy. Podle mě měli za tohle dostat oba herci oscara.
Jack (1996)
Ve svých letechkdy jsem to viděl se mi film zdal milý, smutný, vtipný a příjemný... Pán Coppola sice nevytvořil nic co by bořilo zdi, ale stojí za zhlédnutí.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Nehorázná zbytečnost... Režie nulová a scénář jak od nějaké skupiny ožralých školáků. Dávám hvězdu jen za mé oblíbené vesmírné herce. ;-)
Živí mrtví (2010) (seriál)
První a poslední díl je nejlepší.Ostatní díly řeší moc klišovitých problémů s rodinou a podobně. Určitě chápu co provedl tvůrce série Frank Darabont, když vyházel všechny scénaristy. Má muj obdiv i za to jaký je režisér.
Herkules (1995) (seriál)
Být už doma, ze školy a kouknout se na herkula, byla každodenní přání.
Já, padouch (2010)
Velmi milé překvaní při, kterém jsem se bavil já i mé okolí. Určitě se při tom rádi zasmějete, neváhejte!
Highlander (1986)
Hvězda navíc za to kolik švandy jsme si užili při mečování s klukama...
Zakázaná zóna (2010)
Jedním slovem nudaaa. Cloverfield je minimalne 10x lepsi nez tahle bachorka. Vysvetleni jak se ty potvory rozmnozujou naproste "wtf" a nakonec pareni mimozemstanu mě odrovanlo. Kdo toto vymyslel....