Recenze (238)
Wrestler (2008)
Aronofsky má prostě dar, od něčeho tam nahoře, a my se díky toho můžeme podívat na vyjímečné filmy. Rourke mě překvapil, že ještě dokáže slušně zahrát. Hudba je fajn i zbytek... Není nad čím váhat.
Prokletí žlutozeleného škorpióna (2001)
Neuvěřitelná smršť hlášek a sarkasmů. Nevěřil jsem, že mě Allen dokáže takhle pobavit. Musím to vidět ještě jednou a nacvičit si ty hlášky...
Vlkodlak (2010)
Promarněný potenciál. Přitom to vypadá na oko tak pěkně. Herecky taky zvládnuto, jen ta hudba mi přijde dosti nevýrazná. Vše je tak nějak očekávatelné...
Nelítostný souboj (1995)
"Podívej se mi do očí..." A řekněte mi někdo, že se mu to nelíbilo.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Film který drží dívaka pevně a nepustí ze spárů až do konečných titulků. A abych pravdu řekl, ani nevím čím přesně to bylo. Pořád jsem se nemohl dočkat co bude následovat...
Patriot (2000)
Na Emmericha velmi slušný film. Sice se v nás opět špatně snaží vyvolat větší emoce tím, že zbytečne pozabíjí pár lidí navíc, dá se mu to odpustit. Nemyslím si, že je to takový průser jak tady všichni naznačují. Nenudil jsem se u tohoto filmu a myslím si, že nikdo kdo ho viděl.
Blade Runner (1982)
Pro mne osobně sklamání. Scifi mám strašně rád, ale u tohoto díla jsem se prostě nudil. Jediné co mě drželo u monitoru bylo vizuální zpracování a v některých momentech hudba. Upřímně nemohu uvěřit, že tento film přišel po Vetřelci. Kdbyby to bylo naopak, budiž...
A-Team: Poslední mise (2010)
Pohodová záležitost, slušná porce akce... Co víc chtít.
Mariňák (2005)
Kde jiní režiséři by se snažili tlačit vší silou na city, tak Mendes jakoby zůstavá nad věcí. Film o výstřelu, bez výstřelu.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Druhá seie nebyla sice podle mých představ, ale vyborná první a ještě lepší třetí si zaslouží maximalní hodnocení. Hlavně co se týče seriálu o upírech.