Recenze (525)
Děvče od sousedů (2008) (TV film)
Tak zase mě něco dostalo :-( Silný příběh -napětí o co , že to jde .... Moc pěkné... K tomu ta síla odpuštění-vysvětlení ... a nádherná nesobeckost ....
Helena (2012) (seriál)
Vtipná, pohodová matka ? Na tu bandu ? No chtěla bych to vidět ...... Tak umělé fórky fakt nemusím :-(
Vůně kávy (2011) (TV film)
Nevím -ale víckrát bych to vidět nemusela, přestože to není nijaký odpad . Prostě film, na který kouknu, podívám se na Lukáše a Simonu po letech (zase spolu) :-) a za měsíc asi nebudu vědět o čem to bylo :-(
Hranaři (2011)
Snad jen ? -že snaha se cení :-(
Vrah (1984) (TV film)
Kdo to neuvidí -rozhodně o nic nepřijde :-( Totální kravina ....
Kmotři z blat (1983) (TV film)
Nemám ráda pohádky ze kterých je cítit jen poučení :-( Tohle mi přijde jako agitace ochránců přírody ....Což je třeba -ale ne tak nepříjemně ...
Aussig (2010)
Nemusím filmy s titulkama -to už musí stát za to :-) Tohle není´ten případ :-( Tady se ani nemusím bát, že by mi něco uteklo... Není co :-( Zdlouhavá nuda ....
Vendeta (2011)
Oficiální text distributora je úplně mimo :-D Jinak dost zajímavý počin. (Jen ten Olda mi nějak zestárnul :-D)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po dlouhé době moc zajímavý seriál. Sex, krev, intriky, čest ......k tomu nádech fantazie. Má to všechno -co táhne (komplet nahý chlap :-D -to se jen tak nevídá :-D -scéna s lesbami, pojídání vnitřností ..atd) Ovšem dost mě mrzí, že po první sérii zůstává vše otevřené a nevyjasněné :-(
Bastardi 2 (2011)
Jednička se povedla ....tak honem honem natočit dvojku a vůbec nevadí, že je o ničem :-D Hlavně, že je :-(