Recenze (2 292)
Czech Made Man (2011)
Vizuálně je to fajn, občas je to prdel, ale scénář nestojí za moc a celkově to nějak postrádá potřebnej švih a šmrnc. Jan Budař se do role položil docela dobře, včetně zvláštního stylu mluvy, kterej ale někdy šel až za hranici srozumitelnosti, ovšem intonace zase nemá chybu.
Černá mamba (2011)
Tradiční film Roberta Rodrigueze - spousta nápadů a vychytávek, ale jako celek převládá nuda. Což je s podivem, když má film jen šest minut.
Dámičky v sekáči (2011)
Velmi předvídatelnej film. Odhadnout jak to všechno dopadne opravdu není nic těžkýho. Ale zároveň je to film kterej neuráží a docela dobře se na něj dívá a to i přes to, že celej příběh smrdí telenovelou.
Děti moje (2011)
Hodně rozklíženej film. Emoce asi byly ve scénáři, ale ve filmu nejsou. Herci asi měli co hrát, ale nic moc nepředvedli. Film je to koukatelnej, sice v mnoha ohledech nepovedenej, několikrát zavání zoufalstvím i trapností a je nechutně prolezlej havajskejma kolovrátkovejma písničkama, ale naštěstí má i své světlé chvilky. Celý to pohromadě jakš takš drží jen díky rejžovi, ale i ten si vybral slabou chvilku, bže jinak obvykle hraje o třídu vyšší ligu.
Doba ledová: Mamutí Vánoce (2011)
Zcela průměrná vánoční taškařice s hrdiny z Doby ledové. Krátká stopáž je velkým kladem filmu. Podobně instantní jako vánoční kraťasy (se Shrekem, Kung Fu Pandou...) od DreamWorks.
Dokonalý smysl (2011)
Především originální film a až potom bych řekl, že taky dobrý film.
Drive (2011)
Co na tom šmarja všichni viděj? Pomalu odvyprávěnej film kterýmu čouhá sláma z bot, kterej mě svojí očividnou a lacinou snahou o asi "umění" nebo co, velmi otrávil.
Drive Angry (2011)
Kokotina že by jeden brečel.
Dům snů (2011)
Film zpočátku vypadá docela zajímavě, ale postupně víc a víc hloupne. Přesto stojí za zhlídnutí, řemeslně není film zas tak špatnej a herci jsou každopádně velkým kladem.
Elitní zabijáci (2011)
Příjemně syrovej film.