Recenze (1 168)
Hledá se Orient Express (2018)
Pro mě zajímavý dokument o vlaku opředeném mýty a legendami. Zaujala mě zejména část o jeho vzniku. Jak to asi dopadlo s vagóny nalezenými v Polsku?
Endeavour - Fuga (2013) (epizoda)
Potřebovala jsem odejít, ale nešlo to. Napínavé až do konce.
Coco Chanel (2009)
Nejlepší byly ty oblečky na konci. Jinak o ničem. Fakt byl život CC tak nudnej?
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Velmi příjemný seriálek k žehlení nebo vaření :)
Opus pana Hollanda (1995)
Krásný silný lidský příběh. To jsem si zase jednou pobrečela.
Bridgertonovi - Dokonalý démant (2020) (epizoda)
Shondaland na začátku titulků měl být dostatečně varující, že tato knihovna bude vícebarevná. Po vstřebání této skutečnosti je to prima seriál k vaření.
Vlastníci (2019)
Oko jsem nemohla utrhnout.
Apartmá v hotelu Plaza (1971)
Ta první povídka mi najednou byla nezvykle a nepříjemně povědomá. Tak pantáta by to chtěl prožít všechno ještě jednou? Haha. I to, že od svého manžela čekala víc (se sekretářkou spí každej), znám. Haha. Druhá povídka byla spíš nudná (až na ten prima rozčepýřený Barbařin účes). No a u třetí povídky jsem se docela nasmála, i když zažívat bych to nechtěla. Vlastně je to taková sbírka velmi přesně trefených manipulátorů.
Maminčin zámek (1990)
To překvapivé kouzlo z Tatínkovy slávy (kterou byly ulovené orebice) je tady něčím zředěné a už tolik nefunguje. Jako v řadě jiných dětských příběhů přesunem do dospělosti ubyde poetiky a přibývá smutku. Vyústění příběhu o Zámku /zámku je milé.
Tatínkova sláva (1990)
Mimořádně rozkošnický film. Krásné úplně všechno, včetně hlasu pana Preisse jako vypravěče.