Recenze (1 169)
Anthropoid (2016)
Zvláštní vidět hrdiny české historie v podání zahraničních hvězd. /// Přestože jsem věděla, jak to dopadne, stejně jsem to obrečela.
A pak přišla láska... (2022)
Chtěla jsem to vypnout po 20 minutách, nakonec jsem to dokoukala celý, ale buď jsem divná já nebo ten film. 😵😵💫
Apartmá v hotelu Plaza (1971)
Ta první povídka mi najednou byla nezvykle a nepříjemně povědomá. Tak pantáta by to chtěl prožít všechno ještě jednou? Haha. I to, že od svého manžela čekala víc (se sekretářkou spí každej), znám. Haha. Druhá povídka byla spíš nudná (až na ten prima rozčepýřený Barbařin účes). No a u třetí povídky jsem se docela nasmála, i když zažívat bych to nechtěla. Vlastně je to taková sbírka velmi přesně trefených manipulátorů.
Appaloosa (2008)
Zajímavé obsazení. Všem jim to tam moc slušelo. Místy lehce nudné, ale i tak se mi to líbilo.
Aquaman (2018)
Jednoduchý a předvídatelný příběh, ovšem podaný tak, že nemůžete utrhnout oko. Ano, tomu se říká pastva pro oči a mozek si bere dovolenou ;)
Aristokočky (1970)
Nuda nuda nuda
Armageddon (1998)
Taková hodně patetická pohádka pro velké kluky, kteří jako malí chtěli letět do vesmíru (ale uznávám, že velmi sledovatelná).
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Hodně ujetá verze A+O. Ale stejně jsem se bavila. Po dlouhé době jsem zase viděla Valérii, tu nejlepší Frenegondu ever, a její role (Miss Macintosh) tu byla nejzábavnější. Takže díky Valérii dám 3*.
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Nečekaně dobrý scénář. Velmi jsem se bavila.
A teď něco úplně jiného (1971)
Něco dobrý, něco ne, těšila jsem se, ale nenadchlo mě to. Ten dabing z 2016 tomu moc nepomohl.