Recenze (231)
Želvy Ninja 2 (2016)
Dvojka už byla snesitelnější, než první reinkarnace.. Anebo mi začíná sračkovatět mozek. Nicméně původní hrané želvy jsou stejně nejlepší. :-)
Kmeny - Straight edge (2015) (epizoda)
Celkem mě udivuje nízké hodnocení tohoto dílu kmenů. Sice jsem viděl jen pár vybraných "epizod", ale musím říci, že v této části mi byla daná subkultura ukázána velice z blízka.
Kmeny - Hipsteři (2015) (epizoda)
Poměrně trefný výlet za Hipsterskou subkulturou, během kterého zazní pár dobrých myšlenek. Třeba myšlenka transparentních brýlí, nebo bezmyšlenkovité následování Hip kultury mě pobavilo. Možná mi trochu vadilo, že je dokument zaměřený hodně na tu materiální část této subkultury - oblečení. Ale je pravda, že oblečení je součást osobnosti, tak si to možná zbytečně moc beru. Každopádně za mě palec hore, chtělo by to celovečerák. :)
Captain America: První Avenger (2011)
Vypnout mozek, shlédnout film a zapomenout.. Nic moc jsem od filmu nečekal a dostal jsem průměrný výplach mozku, takže nakonec celkem spokojenost. Uznávám, že některé scény jsou vyloženě blbé a propaganda Americké odvahy a síly je až do očí bijící. Co ale čekáte, když hlavní postavou je Captain America. :)
V krajinách ticha - Nikolaj a Ludmila (2011)
Nádherný meditativní snímek Bričkovského z krajiny, kde nikdy nemůže být ticho. :) Člověk má možnost se na těch pár minut přenést hodně daleko. Zvláště Nikolajova dějová linka mě moc bavila.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Ale jo, člověk se pobaví.. Je to točené hodně s nadsázkou a odkazy na realné eskapády našich nedotknutelných kopyt (Limberského bouračka) potěší. :-)
Trabantem z Austrálie do Asie (2016) (seriál)
Zatím asi nejslabší z Trabantí série. Na druhou stranu plnohodnotná reality show - a tu já teda fakt nemusím. Takže se zavřeným okem za 3*. Nenudil jsem se.
Život na Špicberkách (2010) (TV film)
Pohled do fungování Špicberského městečka Longyearbyen a spousta zajímavých faktů o místní krajině a jejich obyvatelích. 65%
Albín jménem Noi (2003)
Minimalistický snímek Dagura Káriho ve mě zanechal silné pocity a potvrdil, že Islandský film je tak specifický subžánr na který je nutné se dívat trochu jinak. Za mě velice dobrý filmový počin, který ve mě dlouho zůstane. A těším se na další... 4*
Zmrzlá planeta - Série 1 (2011) (série)
Jeden z nejlěpších přírodopisných dokumentů, které jsem kdy viděl. David Attenborough je prostě PÁN s neskutečným citem pro detail a uměním výprávět.