Recenze (130)
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Špatný vtip, takhle sem se nenudil už hodně dlouho u akčního filmu, vlastně ono to moc akční není, spíš taková trapná komedie ( parodie ) na akční žánr což mě vůbec neoslovilo, z Cruise je mi čím dál víc zle, už se tam nehodí a Pegga hodnotím jako největší castingový omyl v dějinách akčního filmu. 50%.
Prometheus (2012)
Popcornová blbost jak vyšitá, ale já se báječně bavil. 75%.
Goyovy přízraky (2006)
Chvíli sem měl pocit, že se dívám na historickou telenovelu, fuj. 45%.
Vřískot (1996)
Popcornová hororová záležitost, dnes už klasika. 75%.
Rebelka (2012)
Dojemný příběh, perfektní, keltská hudba snad nejlepší co sem doposud slyšel ( většinou v hraných filmech ) a hlavní píseň od Lucky Vondráčkové je jen třešnička na dortu, ale jelikož sem se díval s českým dabingem pár procent musím ubrat, opravdu se mi poprvé u animovaného filmu stalo, že mě do uší drásá nepřirozený hlas hlavních postav, dabéry bych nechal popravit pro výstrahu, že takhle se to nemá dělat! 95%.
Poslední píseň (2010)
Asi sem citlivej bo co. 75%.
Letec (2004)
Jedinou slabinou tohoto snímku a pro mě dost zásadní je jeho přemrštěná délka, ale jinak je takřka vše dokonalé od hudby přes herecké výkony Blanchett v čele s DiCapriem, po výpravu a dramatickou složku soudního líčení. Zkrátit to a byl by to nezapomenutelný životopisný zážitek. 80%.
Román pro muže (2010)
V jedničce to zachraňovala Simonka Stašová, tady bohužel ani ten Miroslav nestačí, bože to jsme to dopracovali. 5%.
Bitevní loď (2012)
Nejtrapnější blockbuster od té doby co vznikl pojem blockbuster, sice triky úžasné, ale s akcí a tou nudnou vatou nevyvážené, na druhou stranu občas zábavné, ale to je tak vše. 65%.