Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Ztraceni (2004)
Nejlepší seriál všech dob s nesympatičtějšími herci, co kdy chodili před kamerou.
Dr. House (2004)
Hra o trůny (2011)
Dva a půl chlapa (2003)
Pro mě jasných 5, tenhle seriál poslouží mnohem líp než antidepresiva. Můžu to jet pořád dokola a neomrzí to :) Charlie Sheen ve svojí životní roli, škoda, že to muselo skončit. Stal se v reálném životě tím, čím je v tomto seriálu, a to nemůže fungovat .
Temný případ (2014)
Super duo hlavních představitelů, atmosféra ve stylu Se7en, hnedka to vtáhne do děje a člověk chce vědět a vidět víc ! Edit: Po čtvrtém díle už jsem chycenej jak ryba, jediná věc, která mě štve je, že už budou jen 4 díly v téhle sestavě. Pochybuju, že někdo metjůa může nahradit :/
Kravaťáci (2011)
Misfits: Zmetci (2009)
Tak je konec. Musim pochválit Rudyho, kterýmu se podařilo nahradit Nathana téměř na 100% a celkově to pořád bylo originální až do konce.
Červený trpaslík (1988)
dokonalost sama, pochválit lze výjimečně i velmi dobrý česky dabing