Recenze (231)
Krysař (1985)
Viděno při hodině češtiny.. masterpiece
Smrtonosná past (1988)
Pamatuju že jako malej sem na to koukal s kámošem pořád :) úžasná atmosféra, bezkonkurenčně nejlepší akční film všech dob
Pan tělocvikář (2007)
A tohle je hod učitelem tělocviku !! .. sem tam světlá chvilka
Odpor (2008)
Slušný film, který měl na daleko více .. kde se ale stala chyba ?
Oko dravce (2008)
Taková horší napodobenina Já, robot ... 3 hvězdy za skvěleho Shiu
Dexter (2006) (seriál)
Pro mě se tento chlapík stal naprostou závislostí !! miluju tu atmosféru
Pařba ve Vegas (2009)
nekompromisně komedie roku !!
Království nebeské (2005)
Pro mě naprosto dokonalá podívaná, žánr, herci, prostředí, děj ...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Je to smutný, ale za posledních pár sérií prostě musím jít hodně dolu. Ještě jsem u žádného seriálu krom Skins neviděl takovej propad dolu, po tak skvělým začátku ( 1.-4. série )
Wrestler (2008)
Skvěly Mickey, skělý úvod ... průběh filmu nezklame, ale bohužel někoho jako mě ani nenadchne