Recenze (1 369)
Tuca & Bertie (2019) (seriál)
Ty vole, tohle fakt nejde. První, co mě napadlo, bylo hyperaktivní. Druhé pak překýčované. A třetí ptákovina. Jasně, je tam pár geniálních bojackovských momentů (slovní hříčky, existencialismus), ale celkově mi to nesedlo ani náhodou. Pod dvou dílech vzdávám nadobro. Každopádně nejsem tak úplně cílovka, protože tohle je v první řadě fakt mířené na ženské a jejich problémy, se kterými se zrovna já asi úplně neztotožním. Takže na můj názor moc nedejte, ženy.
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Season 2 (2017) (série)
Už to sice není tak třeskutě vtipné, ale pořád si to drží dost dobrou kvalitu.
Samotáři (2000)
Slow burner, který je občas maličko nudný a hned několik postav skončí jinak, než jak by podle mého měly skončit (ať už z hlediska uměleckého, nebo etického). Ale i tak mě to docela dost přejelo (Macháček, ty vole, ta jeho předposlední scéna je fakt herecký mistrovství; no a scéna u večeře je pak bomba č. 2) a navíc si myslím, že asi chápu, proč to Zelenka s Ondříčkem rozuzlovali zrovna takto. Takže za mě asi cool.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Jako WTF? Ale dějové zvraty stranou, tohle byl dost velký chaos, ve kterém sice bylo několik dobrých momentů, ale taky plno těch laciných. Natáhnout bitvu na celou epizodu evidentně nebyl nejmoudřejší nápad. Jako vysokorozpočtová fanfikce ale dobrý.
Kramerová versus Kramer (1979)
Ze synopse se to možná úplně nezdá, ale tohle je film o naději. A je to po všech ohledech skvělý film o naději, kde exceluje hlavně Hoffman, ale i ta Streepová, která má ale oproti druhému Kramerovi o poznání menší roli.
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Zajímavá mozaika, ale obávám se, že dnes už je to trochu překonané (ano, odkazuju na Sicaria, Requiem za sen apod.).
BONDING (2019) (seriál)
Docela prča s docela fajn hlavními hrdiny. Pojetí 7 x cca 11–20 minut je navíc ideální, protože delší stopáž bych asi nevydržel. Takhle jsem to ale schramstnul jako fajn jednohubku.
Hra o trůny - Rytíř Sedmi království (2019) (epizoda)
Luxus. Konečně se řekly a udělaly věci, na které tak dlouho nebyl čas, takže se nám tu uzavřelo hned několik sidequestů a pár postav může spokojeně zemřít. Osobně neočekávám, že přežijou Jorah, Pod, Royce a možná Grey Worm a Tormund. Osobně bych odkrouhnul i nějakou větší rybu, ale všichni tak nějak ještě mají neuzavřené zápletky. Kromě Lannisterů, Targaryenů a Starků totiž musí ještě přiít ten zatracenej Cleganebowl a setkání Davose a Melissandre. A moc bych se divil, kdyby sundali Brienne.
Avengers: Endgame (2019)
Na mém náhrobku bude (pravděpodobně velmi brzy) stát: "Zemřel při snaze utřídit všechny paradoxy, které se objevily v Endgame." Plná recenze
Rosemary má děťátko (1968)
Nebyl by to Polanski, aby se v jeho filmu neobjevilo znásilnění, ze kterého se zrodí dítě a oběť ho promine. A pak že autor je mrtev. Hovno, tenhle chlap vám prostě bude svými filmy navěky připomínat, co je zač v reálným životě. Ale co, i tak je to zbytečně dlouhé, často nudné a ještě k tomu až moc předvídatelné. Ne, není to špatný film. Ale nepovažuju ho ani za bůhvíjak dobrý.