Recenze (173)
Chceš mě, chci tě (2009)
Zatim sem to viděl jen se strašidelnym dabingem, tak tomu radši z opatrnosti dám 4 hvězdy, snad se to při druhyn podívání v origo zvuku udrží. Každopádně sem to těm dvěma přál, jak taky jinak, že :-)
Moon (2009)
Mno... Přiznám se, že sem naprosto neodhalil poentu. Hereckej výkon Rockwella moc dobrej, hudba se mi zdála na Mansella trochu slabší. !!!SPOILER!!! - Ale jak řikám - nevim, co mi měl ten film dát. Nevim, jestli sem se měl zhnusit nad klonovánim člověka, nebo se nad nim rozbrečet, že je tři roky na měsíci jen za společnosti umělý inteligence, dva tejdny před koncem smlouvy "sám se sebou" a pak mu fandit, že vzal čáru na Zem. !!!KONEC SPOILERU!!! Krom toho se mi nelíbily exteriéry - snad každá novější hra má lepší videa mezi levelama, nemluvě o dost chatrnym robotickym pomocníkovy, od kterýho sem každou chvilku čekal, že se utrhne ze stropu. Nezaujat a emocionálně nepoznamenán odešel jsem od tohodle filmu. Škoda, filmy z vesmíru mám rád... 52,666%
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Takový způsob, jakým mě tenhle film přišpendlil k obrazovce, jsem už dlouho nezažil. Tak naprosto skvělou atmosféru, postupný odkrývání pravd a charakterů postav... to se prostě jen tak nevidí. A krom toho všeho se ten film vůbec nebál sexuálních scén - ani těch opravdu tvrdých. Sice jsem to viděl poprvé, takže moje hodnocení bude asi docela ovlivněné, ale za 99% si budu stát jako skála. Howgh.
Na odstřel (2009)
Napínavé, strhující, nekompromisní, výtečně zahrané... Nelze než doporučit.
Normal (2009)
Nevím, jestli jsem byl okouzlen formou nebo obsahem... možná obojím. Ale dojem z filmu mám dost velkej na to, abych s čistým svědomím a jasnou hlavou mohl napsat, že to je, pro mě, nejlepší českej film za poslední... ani nevim, jak dlouhou dobu. Konečně jsem se dočkal a viděl jsem, že český film nemusí být jen kolotoč, na němž se vozí rodinné vztahy, hloupá řešení lásky, podivné a těžko uvěřitelné výplody fantazií scénáristů o otcích a synech, matkách a dcerách nebo mileneckých párech. O tom, jak by věci měly být nebo jak by se měl člověk chovat, o morálce. Dočkal jsem se invence, reálného zla, reálných zpovědí, otázek, odpovědí, pochopitelně s přihlédnutím k době, ve které se film odehrává. Možná si Normal na něco hraje, ale já to baštim od začátku do konce. Atmosféra, jakou jsem v českym filmu zažil jen jednou předtím, herecký výkony jak z říše snů. Jednání hlavního "hrdiny" bez servítek, se vším, co k tomu patří. Možná teď trochu přestřelim, ale po Spalovači mrtvol pro mě druhej nejlepší českej fim. Kamenujte...
Pařba ve Vegas (2009)
Po dlouhý době zábavná americká komedie. Skvěle se na to koukalo, ale zažít na vlastní kůži bych to nechtěl, nebo bych si to chtěl aspoň pamatovat :-)
Piráti na vlnách (2009)
Prvních 40 minut jsem se nijak výrazně nebavil, ale pak se to rozjelo výtečně, začalo dokonalý anglický hláškování, začali se dít věci... Moc příjemná oddychovka na kterou se zase rád podívám...
Rok jedna (2009)
Sem tam je něco fakt dobrý, ale většinou založený na nechutnosti, groteskním humoru a vůbec to je celý takový nijaký. Ale jízda na vozejku táhnutym volama byla docela povedená :-)
Rychlí a zběsilí (2009)
Úvodní krádež cisteren byla lahoda, fakt že jo. Vydržim dost, ale ta valící se cisterna prostě byla až příliš. Tvůrci asi zapoměli, že existuje něco jako fyzikální zákony. Hudba průměr, káry jako vždy skvělý o slečnách snad ani neni potřeba mluvit. Ale kdybych tenhle film neviděl, žíly by mi to rozhodně neutrhlo...
Sherlock Holmes (2009)
Možná oslněn hollywoodským pozlátkem, Downeyem, Lawem, Strongem nebo krásnou Rachel, ale pro mě filmově dokonalý otevření Novýho roku. Dialogy, řežie, kamera a vůbec celej špinavej a rozestavěnej Londýn mě dostaly na plný čáře. Netvrdim, že scénář je ta nejpřekvapivější věc za poslední dekádu, ale nudit sem se začal asi až 2 hodiny po tom, co sem vypadnul z kina. Některý hlášky a scény pro mě už teď jsou legendama (například když downey otevírá šperhákem dveře rachel... :-DDD )... Prostě jízda, na kterou musim ještě jednou. Minimálně jednou...