Recenze (32)
Ještěr (2023)
super!
Transformers 3 (2011)
Nevím co si všichni stěžujou na tu "americkost". Logické, že americký režisér a producent nebudou tvořit jinak. Mě to bavilo a to tak že dost. Krom té scény s padajícím mrakodrapem.
Člověk bez osudu (2005)
Pravda, je to delší než by se slušelo a zatímco jsou středové pasáže filmu omílané stále dokola, konec je až příliš uspěchán. Mám taky jisté výhrady k osobnosti Gyuriho (či jak). Jak může být náctiletý kluk takhle otrlý? Naprosto neřešit zatčení policií a takřka skok ze svobody do koncentračního tábora ze dne na den? Jinak teda hudební doprovod od Morriconeho nebyl zrovna význačný na můj vkus, spíš jsem ho nevnímal.
Klub rváčů (1999)
Docela nářez. Herecké výkony úžasné, stejně jako tempo, střih, kamera, námět, dialogy, hudba... :)
Úsměvem ke štěstí (2007)
Paráda! Svěží, svižné, pozitivní :)
Drak přichází (1973)
Buce Lee je můj životní vzor. Škoda, že část populace, která se dostane k jeho filmové tvorbě dříve než k knihám s jeho poznáním, se v dnešní době maximálně tak pousměje.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Výborná kamera a střih, ale od půlky děje mi nějak chybělo svižnější tempo děje.
Kick-Ass (2010)
Jelikož nesnáším kompromisy a tento film je dokonalý kompromis mezi žánry, tak u mě neuspěl ani jako komedie, ani jako akční. Jediné pozitivum byla hudba a Lyndsy Fonseca :)
Čistá duše (2001)
Moc fajn film, velice dobře a přesvědčivě zahraný.
Addamsova rodina 2 (1993)
Pokračování jedničky už je o poznání slabší, hlavně díky Debbie, která se do filmu absolutně nehodí.