Recenze (581)
Planeta 51 (2009)
absolutne ma to nebavilo ... tesil som sa na to, pretoze animaky mam velmi rad. Ale vtipu aby tu clovek pohladal a zvysok mi prisiel ako zlepenec hned niekolkych animakov. Jedine co mozem pochvalit je psik, ktoreho ako spravny fanda Alienov musim mat rad.
Kurýr (2002)
film a la Besson. Oddychovka, pri ktorej vypnete a uzivate si nadupane bitky so Stathamom. Avsak prisprostate dialogy a zopar nelogickosti, ba priam absurdit pochovaju film tam, kde by si mnohi priali aby neskoncil.
Pařba v Bangkoku (2011)
asi tym najvtipnejsim bolo hudobne vystupenie Tysona a foto doprevadzajuce zaverecne titulky. Ani prvy diel nebol nieco extra, ale toto uz bolo moc.
Repli-Kate (2002)
peknucka Ali Landry a nezvycajne trapny Eugene Levy. Tych 98 minut som pretrpel hlavne kvoli Ali. Schuti som sa zasmial iba raz a nebavilo ma to od zaciatku do konca.
Zítřek nikdy neumírá (1997)
priznam sa, ze mi Pierce v ulohe 007 nijako zvlast nesadol. I ked to akciami len tak srsi, nemozem prist tomu na chut. Vlastne celej serii.
Zlaté oko (1995)
Famke sado-maso pristane. Inak uz uvodna scena davat tusit, ze sice Bond a la Brosnan vyzera moderne, ale je to rovnako zastarane prehanana postava. A starucky Desmond Llewelyn to zas tahal nejakymi "specialitkami".
Faces of Death III (1985)
co je vlastne na tomto dokumente tolko hrozostrasne? Asi iba Schwartz.
Asterix a Vikingové (2006)
najviac mi vadili miesta, kde boli nasilu dosadene vtipky "novej doby" (SMS-ka, Disco tanecky).
Faces of Death 2 (1981)
alespon v tomto diely uz nie su hrane scenky. I ked pozerat 85 minut na tancujucich domorodcov ...
Astérix a velký boj (1989)
chyba mi ta moja detska spokojnost so vsetkym. Velmi pekna rozpravocka, ale nedokazem uz vratit spat tie casy, ked bol svet gombicka.