Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nejlepší válěčný seriál (i ostatní) co znám......
Teorie velkého třesku (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Taková moderní rodinka (2009)
Foylova válka (2002)
Typická britská detektivka. Nejvíc se mi líbilo to prostředí druhé světové, ale i to že udrželi uroveň děje po celou dobu seriálu.
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Když nepočítám 9. řadu (nechápu kdo tohle dovolit natočit) naprostá klasika.
Pán času (2005)
Vůbec netuším proč se na to dívám. Je to příšerně natočené, děj je standartní, ta blondýna není ani hezká a už v druhé serii vyměnili hlavní postavu doktora, ale prostě mě to nějak chytlo.
Jistě, pane ministře (1980)
Čistá esence britského humoru zasazená do politického prostředí. Když se dívám na zprávy o naších ubožácích z modré a oranžové, dycky si vzpomenu na pana ministra Hackera a jeho poradce....