Recenze (90)
Trol (2022)
Tak protivnou hlavní hrdinku museli hledat stejně dlouho jako vymýšlet tu scénu se zvonem a vrtulníkem.... Větší kravinu jsem dlouho neviděl. Možná "když se rozzlobíme budeme zlý 2" To je taky Netflix dno...
Mořská příšera (2022)
Nebýt té otravné malé černošky co na konci nadá zlému tlustému králi a královně, tak by to mohl být i povedený animák. Ale bohužel už nesmí v žádné pohádce být ten bílý hodný a chytrý :(
Matrix Resurrections (2021)
Další nepovedená vykrádačka předlohy. Škoda další zklamání skoro jako se Star Wars od Disney :( Bohužel je to nemoc téhle doby, těžko se vymýšlí něco nového a originálního, radši vykrademe nápad z doby do 90tek. Ze začátku filmu jsem si myslel, že je to jen fanouškovský film, prostříhanej se starým Matrixem a Johnem Wickem, ale chyba lávky...
The Mandalorian - Season 1 (2019) (série)
po tragických, zapomenutí hodných epizodách 7-9 je tenhle seriál velmi příjemná změna.
Tom a Jerry - Gene Deitch era (1961) (série)
Velmi slabé, co by jste chtěli když se to točilo v ČSSR :(
Mělas to vědět (2020) (seriál)
První 3 díly naprosto parádní thriller, člověk podezříval každého. Kdyby to ukončili ve 4tém dílu bylo by to dokonalé.
Potomek (2019)
Hvězda za ten konec.
Bitva o Midway (1976)
Po shlédnutí verze 2019 jsem musel přidat hvězdu.
Elitní zabiják (2014)
Od půlky filmu jsem si myslel, že je to parodie. Nepochopil jsem co tam dělal Bruce.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Kdyby ten film trval 20 minut, nic by se nestalo.