Oblíbené seriály (10)
Kancl (2001)
Futurama (1999)
True Blood: Pravá krev (2008)
Griffinovi (1999)
Chuck (2007)
Chuckovi jsem přišel na chuť rychle. Seriál bohužel sráží trochu rozkolísaná úroveň epizod i postav. Zvlášť když se objeví "sis" Ellie nebo nudný Morgan. Ale ostatní postavy se povedly, čím dál radši mám Johna Caseye! :-)
Teorie velkého třesku (2007)
Podfukáři (2004)
Misfits: Zmetci (2009)
Taková moderní rodinka (2009)
Teď jsem zkoukl první díl a jsem nadšenej. BugHer0 to napsal výstižně (mimochodem, díky za titulky! :-)