Recenze (106)
Fallout (2024) (seriál)
1. Série měla svoje ups and downs, ale finále všechny negativa rozpustilo. Na poli filmů/seriálů podle her se to po boku s TLoU řadí na nejvyšší příčky. Za mě asi ještě o o jeden Rad výš. Ghoul skvělej, Lucy hezky leveluje, Maximus mi neseděl, ale nemůžu mít všechno. Těším se na další řadu, snad to nebudou dva tři roky.
Chudáčci (2023)
Kdo nebyl v mládí levičák, nemá srdce. Kdo jím zůstal i ve čtyřiceti, nemá mozek. Neuvěřitelná Emma, skvělý Ruffalo a bezchybný Dafoe. (Nejen) Vývoj člověka z dítěte v dospělou zralou ženu. Objevování, revolta, nenávist, láska, sexualita, naivita, uvědomění, odpuštění... všechno tak neuvěřitelně přirozeně zahrané a nasnímané bizarní kamerou v kulisách jako ve filmech od Andersona, Burtona a Zemana. Kakofonický hudební podkres surreálnímu nádechu filmu zdatně sekunduje a podporuje, dlouho jsem neslyšel něco tak divnýho a přesto skvělýho. Absolutně jsem nevěděl, co od filmu čekat a dostal jsem vše, co jsem potřeboval.
Duna: Část druhá (2024)
Byl jsem tam, na Arrakisu. Osedlání šaj-hulúda, proslov v jeskyni a závěrečnou bitvu (respektive build-up k ní) jsem neviděl, ale prožil. Dlouho se mi nestalo, že bych měl v kině husí kůži. Díky, Denisi.
Temný případ - Part 6 (2024) (epizoda)
Škoda. Laciná girl power srajda.
Temný případ - Part 5 (2024) (epizoda)
Lepší, ale pořád na hovno.
Temný případ - Part 4 (2024) (epizoda)
Už to ani není legrace. Tohle vypadá na seriálový průser roku.
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
Digitální zvířata k smíchu. O to horší, že se tím začalo. Mám teorii o tom, co se tam děje. Snad to tak nebude, bylo by to cheesy jako prase. Jinak je to taky samozřejmě woke jak hovado. Všichni chlapi idioti, všechny ženský jsou nejchytřejší a nejsilnější.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Strašná píčovina. Ale výbornej, fakt výbornej vizuál.
Ježek Sonic 2 (2022)
Jestliže jsem dal jedničce 4*, tak tohle je za tři. Animace a CGI mi přijde horší, fóry trapnější a akce nudnější. Drží to Carrey, na toho je prostě pořád radost koukat, zvlášť, když dělá debila.
Zabiják (2023)
Překvapivě nuda. Perfektně natočená a zrežírovaná nuda. Kdyby to byl 40ti minutový kraťas, vyšlo by to nastejno. Nechápu, Finchere, nechápu.