Recenze (566)
Projekt X (2012)
Až dnes 12.1.2018. jsem se podíval na tuhle pařbu. A to se vším všudy. Pro někoho je to blbá teen komedie, ale ja jsem upřímně nevěděl o čem film je a to si myslím bylo dobre. Party rychle nabere spád a nenechá diváka vydechnout. Já jsem se skvěle bavil a leč je tato komedie asi na nějakých 70%, já jdu do plného hodnocení, paráda!
Thor: Temný svět (2013)
Bohužel Thor 2 (temný svět) šel mimo mě... oproti jedničce a trojce, zklamání... výš nez nad 2 hvězdy nemohu jít.
Všiváci (2014)
A to mám české filmy rád....
I Spit on Your Grave III: Vengeance Is Mine (2015)
Obrovské zklamání oproti jedničce a dvojce. Těšil jsem se na podobný díl, ale byl jsem zklamán :( hodnocení 2* a to mam co dělat je dát...
Blok 99 (2017)
Miluju filmy z vězeňského prostředí a tento rozhodne nezklamal. Akční az brutální hlavní postava láme kosti a zabijí, aby umožnil puštění své těhotné manželky z rukou dealerů. Kdo ma rád filmy z vězení, tak mohu jen doporučit, myslím, ze nezklame. 85%
Rodinná oslava (1998)
Film rozhodne nebyl špatný, ale zdejší hodnocení 85%? To docela koukám...vidim to maximálně ale to opravdu maximálně 70%. Film se zhlédnout dá, ale podruhé bych do neho rozhodně nešel. 3*, výš jít nemohu. Howgh
Náš domov (2010)
Dlouhoo jsem nedal odpad, ale tohle fakt ne!
Duch (1990)
Jeden z nejpeknejsich romantických filmů, co lze vidět. Nádhera a jasných 5*
I dva jsou rodina (2016)
Krásný film, který chytne za srdce. Pro všechny citlivé duše film doporucuju! 5*!
Thor: Ragnarok (2017)
Tak jsem byl zvědavý oproti jedničce co Thor ragnarok mi nabídne. Úvodní otukávání jsem tak jak u jedničce byl zvědavý jestli se to rozjede, což se stalo. Pak uz jsem tak jak u jedničky byl přikovaný na sedačce v kine a film si užil. Doporucuju. 90%