Recenze (566)
Růžový panter 2 (2009)
Blbovninka, doslova, kde se ale člověk zasměje!! Proto 2*. Jedničku jsem (zatím) neviděl a tak nemohu srovnat..... 50%
2012: Soudný den (2008)
Hm, nebylo to zas až tak hrozné, dle hodnocení... Žádná velká sláva, děj jednoduchý a stupidní, ale koukat se na to šlo... Mám rád katastrofické filmy, proto dávám 2*:-)
Paranormal Entity (2009)
O parník slabší než Paranormal Activity... Ale to jsem čekal, takže mě to nepřekvapuje.. I tak jsem čekal o něco víc. Aspoň konec jsem si říkal, že bude stát za to, a ani ten nijak napínavý a zázračný... Slabší 3*
Eurotrip (2004)
Bláznivá, příjemná a vtipná komedie... Rozhodně neurazí... 65%
Ctihodný občan (2009)
Parádní thriller, nic jsem od něho neočekával a ejhle. Krásně se to rozjelo a bylo to čím dál tím lepší a koncem to gradovalo. Velká spokojenost. Uvažoval jsem mezi 4-5*, nakonec dávám plných 5 a kloubouk dolů..... 85%
Morganovi (2009)
Slabší 3*. Moc jednoduché, bavil jsem se, ale něco mi tam chybělo... Ať už větší hádky, nebo složitější děj.... 55%
Země ztracených (2009)
Ptákovinka, o tom žádná, ale vtipná, příjemná a rozhodně neurazí:-) ... 60%
Otázky Václava Moravce (2004) (pořad)
Sorry, ale politiku ne ne ne!!!
Rec 2 (2009)
Hm, slušný horor, skvělé pokračovaní jedničky, pro mě dramatičtější a zajimavější:-) Obdivuju toho doktora, kdy šlo o holý život a každý člověk by v té době vzal nohy na ramena namítal: ještě ne, potřebuji tu krev....:-)) Mohla by být i trojka, bylo by to ještě hodně zajimavé, tak uvidíme, necháme se překvapit... 85%
New York 3D (1995)
Moje první 3D, některé efekty vpoho, ale film o ničem, pořád nějaké prohlížení černobílých fotografií, působilo to na mě depresivně...