Recenze (48)
Gamer (2009)
Podivné...
District 9 (2009)
Tento "dokument" rozhodně stojí za zhlédnutí...
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Psychycky jsem to nevydržela dokoukat dokonce.
Big Lebowski (1998)
Nelíbí se mi ten Dudův povalečský styl života. Jinak dobrý.
Polojasno (2009)
Pixar opět zabodoval.
Špionky (2001) (seriál)
Bez komentáře!
Země policajtů (1997)
Za tlustého Stallona.
Tenkrát na Západě (1968)
Na to, že to byl western to docela šlo.
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Za Tonyho.
Putování s dinosaury - Gigantičtí ještěři (2003) (seriál)
Bylo to moc počítačové.