Recenze (290)
Newsroom (2012) (seriál)
První serie parádní, každý díl se řešil jiný příběh, často ve strhujícím tempu a skvělými dialogy. Jednoznačně plný počet. Druhá serie je... jiná. Celou serii se naopak řeší jen dvě témata. ale i tak mě to bavilo, takže hodnocení nechávám.
Nezapomeň na mě (2010)
Musím říct, že konec mě teda dostal. Asi hlavně proto, že jsem si nějak neuvědomil na začátku zmíněné datum kdy se příběh odehrává. Jinak příběh celkem o ničem, celkem nudná romantika, ale závěr byl pro mě hustej. :-) Proto 4 hvězdy.
Neznámý (2011)
Thriller bourneovského střihu (i příběhem připomíná Bournea) ovšem s Liamem Neesonem, který ty tvrďáky umí. 96 hodin bylo sice daleko lepší, ale i tak je tohle dobrý film. A Diane Kruger já můžu.
Než jsem tě poznala (2016)
"Live boldly. Push yourself. Don't settle." Film co vas privede k slzam tech 5 musi dostat.
Nickyho rodina (2011)
Nikdy jsem nezažil takové ticho po skončení filmu...
Obhájce (2011)
Hodně napínavé soudní drama. 2 hodiny jsem čekal jak z toho skvělej McConaughey vybruslí!
Obhájce nevinných (2019)
Masakr. Od zacatku vite (doufate) jak to dopadne, ale stejne na konci mate co delat, aby slza neukapla.... :-) Politicka korektnost je velky tema poslednich let. Casto se lide dneska divi, proc jsou cernosi tak podrazdeni na zdanlivou (v ocich kritiku) diskriminaci. Kouknete na tohle. To neni jih USA v 50. letech, teda 70 let zpatky. To je rok 1988-1993. A jedna z postav ve filmu byla osvobozena az 2015. 2015!! Po 30 letech v cele smrti. Jen proto, ze byl cernoch.
Obvyklí podezřelí (1995)
" The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist." Wow. Film s asi nejlepším scénářem, co jsem kdy viděl.
Odpadlík (1992) (seriál)
na svou dobu to byl dobrej serial. Dneska už by neobstál, ale zábava to byla. Přijde mi ale, že to hodně uživatelů hodnotí až moc dnešníma očima.
Okres na severu (1981) (seriál)
Podle mě výbornej sitcom!!!