Recenze (2 168)
Mandalorian (2019) (seriál)
Parádní retro! Kovbojka občas připomínající dobré díly Stargate i Star Trek. A Firefly. A je to hodně zábavné!
MOST! (2019) (seriál)
Výtečná komedie! I herci! A místní znalci? Jejich argumenty jsou kecy. Proč by měla komedie vykreslovat přesnou realitu nějakého města? Nedej bože lidí? Je Fantomas špatná komedie, protože je nereálný? Pusťte si Life's Too Short, nebo Komparz a dostanete infarkt...
MOST! - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Dobrý! Ne, já si vážně nemyslím, že to takhle v Mostu vypadá. Jedna hvězda navíc za výborné použití hudebních hitů dokreslující určité scény. Take Me Down to the Paradise City!!!
Mrazivá pomsta (2019)
Trochu méně vtipné, než originál...
Národní třída (2019)
Hodně smutný příběh.
Parazit (2019)
Moc dobře natočeno. Scéna při záplavě dokonalá.
Projekt Modrá kniha - Zelené ohnivé koule (2019) (epizoda)
Naivní manželka geniálního vědce. To bolí!
Příběh služebnice - Mayday (2019) (epizoda)
Je to sci-fi! Letiště je hůř hlídané, než samoobsluhy, postřelené ženy prchnou cvičeným vojákům do divočiny a drony už nelítají... Ale jinak dobrý konec...
Příběh služebnice - Série 3 (2019) (série)
Já se u toho ukrutně nudím. A snad proto, že jsem totalitu zažil, zdají se mi některé události a chování postav nelogické a nepochopitelné.
Případ dvou básníků (2019) (TV film)
Název = spoiler. Jinak solidní, jako pokaždé. A poučení? Trest za mlácení manželky = nesmlouvavý pohled Viktora Preisse!?! TO je kurva málo!