Recenze (2 169)
Aljaška v plamenech (1994)
Hvězda za Aljašku!
Alois Nebel (2011)
Aneb Jak si nádražák našel holku. Atmosféra dobrá, ale proč se to jmenuje Alois Nebel, vždyť ten kdyby nebyl, nic by se nestalo....
Amadeus (1984)
95% Režisérský sestřih výborný. 5% dolů za ten smích...
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Tohle je závod, jak má být. 15. řada v Praze je nej....
Amazing Spider-Man (2012)
Sice 3D, ale jinak žádný restart, jako u Batmana....
Amélie z Montmartru (2001)
Viděl jsem film po letech znovu a jsem nadšen! Kamera, scénář, herci! Všechno nádhera!
Americký gangster (2007)
Rozhodně dobrý film. První půlka je trochu zdlouhavá, ale pak už to jede. Herci skvělí. Jenomže to šlo tak nějak kolem mě.
Americký ninja (1985)
To je béčko, jak má být. film mého mládí ....
Americký ninja 2 (1987)
To už je opravdu fuj, ale je to legrace....
Americký ninja 4 (1990)
Trapné...