Recenze (1 687)
Zmizení (2013)
Denis Villeneuve jeho druhá celovečerovka a trefa do černého. Zmizení je poctivý atmosferický thriller, který se může chlubit nejen skvělým obsazením a hereckými výkony, ale také solidně napsaným příběhem a precizním zpracováním. Pokud bych měl volit snímek tohoto podzimu, měl bych poměrně jasno. [80%]
Já a robot (2013) (seriál)
Hodnocení po první části pilotu: Na poměry televize poměrně hodně solidně našlapaná záležitost, která by svojí production value zašlapala do země velkou část scifi které se běžně ženou na DVD a do kin. Příběhově sice čerpá ze všech možných klišé ale protentorkát jsem to ochotný bezezbytku odpustit. Doufám, že si seriál udrží své kvality, televizní verze Já Robot s Karlem Urbanem v hlavní roli je něco, co si jednou týdně nechám milerád líbit. Nemluvě o parádní hudební složce.
Byzantium (2012)
Upíří romance teenagerů mohou dopadnout jako úděsná kravina u které se každému rozumně smýšlejícímu člověku otevírá kudla v kapse, nicméně jak dokazuje Byzantium, může to být i překvapivě hutná a mrazivě odtažitá podívaná, která i na ploše dvou hodin dokáže oslovit a přitáhnout. Solidní hudební podkres, parádní audiovizuální stránka a herecké výkony jen trochu kazí zbytečně nezvládnutá koncovka. [70%]
Turbo (2013)
Hodina a půl, jeden šnek, jedno turbo a jedna zbytečně rutinní podívaná pro nejmenší. Turbo končí přesně tak, jak předpovídaly už trailery. Průměrnou animovanou výplň nezachrání ani pár světlých momentů a solidní dabing. [55%]
Wolverine (2013)
Wolvie a jeho druhá mise. Ten kdo čekal zázraky a nějakou formu nápravy za relativně slabou první sólovku, ten se nedočká. Wolverine je nevyrovnanou, roztahanou a do určité míry i docela nudnou misí zabijáka s kapesními otvíráky do země vycházejícícho slunce. Solidní koncept založený na solidním komiksu utopený ve vyloženě debilním scénáři a jednoznačném fušésrtví ze strany tvůrců. Jestli na třetí sólovku bude dohlížet opět Mangold, bojím se už teď. [45%]
Thor: Temný svět (2013)
Thor i Mjölnir hlásí návrat. Dvojka dobrodružství severského boha slibovala na poměry Marvelu konečně temnější podívanou a poněkud epičtější příběh než posledně. Obojí se do určité míry povedlo a Thor: Temný svět je ve všech ohledech solidní a zábavnou podívanou, která neurazí. Bohužel se velká část scénáře opírá o samoúčelné elementy, které na ploše necelých dvou hodin trochu vadí, stejně jako trochu podvyživené digitální triky. Nicméně i tak je druhý Thor solidní sólovkou, které se vyplatí dát šanci. [65%]
Kamenný most (1996)
Naprosto vynikající hudba a slušná kamera. Zbytek jde úplně mimo mě, především první půle. Druhá to alespoň trochu zachraňuje.
2 zbraně (2013)
Baltasar Kormákur jako další evropan co se snaží zachránit žánr akčního filmu? Docela možná ano. 2 zbraně jsou příjemným překvapením, které sice vykecá v traileru více než je zdrávo, avšak v kině nenudí ani zdaleka. Hlavní dvojice má navíc chemii kterou jim může 95% filmových dvojic závidět. Snímek sice trpí svým vlastním lpěním na stereotypech a modelových situacích, solidní akce, tuna humoru a svižné tempo to více než solidně kompenzují. [75%]
Carmen: hip-hopera (2001) (TV film)
Neskutečný sranec u kterého jsem se jeho blbostí až příliš dobře bavil na to, abych ho ohodnotil odpadem.
Osamělý jezdec (2013)
Gore Verbinski a jeho Piráti z Divokého západu. Alespoň tak se to snaží vypadat a bohužel marně. Osamělý jezdec je nudnou přepálenou hovadinou, která si svoje největší trumfy vystřílela už během marketingové kampaně a jediné co tak za plnou cenu nabízí navíc jsou dvě a půl hodiny mdlého dobrodružného příběhu z divokého západu, který je zakončen vyloženě špatným finále. Čekáte li zábavu, poohlédněte se někde jinde. Tady ji moc nenajdete.[35%]