Recenze (57)
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Na 1.díl to nemá ani zdaleka,ale ušlo to
Můj soused zabiják 2 (2004)
Jako vždy,1.díl hit,2.díl propadák,kdyby tam nehrali takový dobří herci,určitě bych dala ODPAD
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Je skutečně vtipné sledovat,jak se dva šprti snaží sbalit Kaley Cuoco jako krásnou spolubydlící
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Divné,velmi divné
Destilando amor (2007) (seriál)
Někdy mám pocit,že tyto telenovely dávají jen,aby ušetřili peníze a vůbec jich nenapadne,že by vydělali,kdyby místo tohoto pustili něco aspoň trochu normálního
Sue Thomas: Agentka FBI (2002) (seriál)
Není to nic moc,ale nedá se u toho zase usnou,proto dávám 1hvězdu
Odložené případy (2003) (seriál)
Vždy,když vidím kriminálku se jménem Jerry Bruckheimer,okamžitě se na ni musím dívat,protože od něho jsou všechny naprosto skvělé
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Dívat se na to dá a je to i zajímavé
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Nejlepší detektivní seriál všech dob
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
Je vubec možné,že něco takového dají do televize????Všichni pořád nadávají,že se malé děti často dívají na TV,ale copak je to jejich vina,když jim furt pletou hlavy takovýma kravina???Kvůli tomuto přestali na ČT1 kdysi dávat Přátele