Recenze (537)
Dospívání po americku (1993)
Poriadne trvdý film.
Život po životě (2010)
dosť nuda. Od Clinta Eastwooda najhoršia réžia.......sklamanie.
Ďáblův dvojník (2011)
Je veľmi pútavý a zároveň desivý,veľmi DESIVÝ príbeh podľa skutočnej udalosti.
Zkažená mládež (2007)
Velmi, veľmi tvrdý film s ešte tvrdším záverom. Pekný príklad obrovskej kolektívnej zbabelosti postaviť sa ZLU !
1984 (1984)
Ja som sa veľmi nudil...veľmi slabo natočené. Za knihou to neskutočne zaostáva ! Myslím si , že vačšina ľudí nadsadila hodnotenie a to poriadne. Len preto aby nevyzerali ako sedliaci ktorí tomu nerozumejú. Proste stratili svoj charakter a odvahu napísať že filmová verzia je extrašit !
Solomon Kane (2009)
Rozprávka pre tinejdžrov, proste strata času.
Lovci hlav (2011)
Výborne gradujúci nórsko-dánsky triller , ktorý stojí za to vidieť. Vôbec by ma neprekvapilo, keby po čase Hollywood pristúpil k jeho remakeu. Mňa len mrzí, že takéto filmy prakticky nie sú promované a človek sa ku ním dostáva iba náhodou
United (2011) (TV film)
Napriek tomu , že som fanúšikom MU a ten príbeh poznám desiatky rokov tak som mierne sklamaný. Asi som očakával aj viac futbalovej akcie ale hlavne scenár bol priemerne napísaný.
Láska a jiné kratochvíle (2009)
Tak toto má sklamalo. Hlavne výkon Portmanky bol podpriemerný!
X-Men: První třída (2011)
najslabší zo všetkých X menov,