Recenze (109)
To (2017)
Jakože ne, že by to bylo špatný. Mělo To místy dobrý drive. Na konci jsem čekal " cliffhanger"spoiler: leč ani ten se nekonal. Čekal jsem víc....
Rozpolcený (2016)
Jsem unesen. Shyamalan v plné síle a na plný pecky je po letech zpátky. A to co předvedl McAvoy je prostě ultimátní. Už je to hodně dlouho co jsem měl na konci filmu husinu. Tento film mohu jen doporučit.
24 hodin (2001) (seriál)
za zpracovani bych dal i 5* ale za rize americky politicky pribeh bych dal nejradeji zaporne hodnoty,takze 3* jsou jeste dobre . skoda ze to nemohl byt nejaky jiny pribeh
Knight Rider (1982) (seriál)
jako malej kluk jsem tohle auto vzdycky chtel,ted s odstupem casu davam tri hvezdy pouze z nostalgie
Království (1994) (seriál)
velice zvlastni serial ktery me neustale necim pritahuje
Šílenej biják (2004) (TV film)
vydrzel jsem se koukat na cely film,takze nechavam jednu hvezdu...a parkrat jsem se i zasmal
Howlův kráčející hrad (2004)
Miyazaki me opet dokazal vzprijemnit cely zbytek dne svoji anime pohadkou
Rudý labyrint (1997)
klasicky americky hapyend se nezapre,ale rozhodne se mi po filmove strance libili pasaze ze cinskeho soudnictvi i kdyz dost pritazene za vlasy
Ali G Indahouse - Film (2002)
nejvic smichu u jednoho filmu :)
Malá Velká Británie v USA (2008) (seriál)
hlina