Poslední recenze (109)
To (2017)
Jakože ne, že by to bylo špatný. Mělo To místy dobrý drive. Na konci jsem čekal " cliffhanger"spoiler: leč ani ten se nekonal. Čekal jsem víc....
Rozpolcený (2016)
Jsem unesen. Shyamalan v plné síle a na plný pecky je po letech zpátky. A to co předvedl McAvoy je prostě ultimátní. Už je to hodně dlouho co jsem měl na konci filmu husinu. Tento film mohu jen doporučit.
24 hodin (2001) (seriál)
za zpracovani bych dal i 5* ale za rize americky politicky pribeh bych dal nejradeji zaporne hodnoty,takze 3* jsou jeste dobre . skoda ze to nemohl byt nejaky jiny pribeh