Recenze (109)
Gamer (2009)
Tuctovej film, kterej ale měl na to aby se rozjel. (Alespoň začátek na mne zapůsobil) + 1* za soundtrack.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Asi to nejlepší co lze na Primě vidět. Ale občas mi přijde, že je ta podoba s Gordonem Ramsay tak nějak uměle vytvořená.
Pařba ve Vegas (2009)
Vřele doporučuji, neskutečně zábavné. A komu se už alespoň jednou stalo něco podobného, tak si klidně může přidat * navíc. Takže 4* +1*. :-)
Zombieland (2009)
Skvělý námět, který ale, jak už tu bylo psáno, nebyl využit na 100%. Díky tomu ještě zbývá dost nápadů na natočení dvojky. Jinak pro mne jedna z nej. komedií co jsem za poslední dobu viděl.
Transformers (2007)
Na tento film jsem se chystal asi měsíc, jelikož 2,5 hodiny volna moc často nemívám. Ale stálo to za to, jen jsem měl obavy, že u tak dlouhého filmu můžou přijít nudné pasáže, naštěstí nepřišli. Je to kvalitní 4* film. Ale vzhledem k tomu, že jsem ho viděl ve FullHD, tak tu jednu ještě přidám za skvělé efekty.
Přešlapy (2009) (seriál)
Na Primu skvělý výkon, dokonce jsem se i párkrát zasmál, ale bohužel ty nudné chvíle byly v převaze, takže 2*.
Rychlí a zběsilí (2009)
Chválím návrat ke staré partě, dal bych klidně 5*, ale ta scéna v tunelu byla jak z úplně jiné třídy. :(
Lokomotiva Tomáš (1984) (seriál)
Mám rád železnici. ;)
Novoty (1997) (pořad)
Potící se Petr Novotný. Na to se nezapomíná.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Pro někoho ukecaná blbost, pro mne super film. Jakmile Mike nabídne odvoz mladé slečně, všichni už natěšeně čekají na zabijáckou jízdu, ale ono stále nic, po neskutečně dlouhé době tlachání o ničem jsou už všichni napnutý jak kšandy. A když už konečně začne ona jízda, tak si ji každý užívá plnými doušky, jelikož proto na ten film šel, a když už vydržel tu hodinu kecání, tak mu tato scéna přijde jako to nejlepší co kdy viděl. No a závěrečná honička snad ani nepotřebuje komentář.