Recenze (56)
My z Kačerova (1987) (seriál)
Je ironií, že všechny ty odkazy na jiné filmy člověk pochopí až v dospělosti. Mladší se ale zasmějí dobré akci :).
Andělé a démoni (2009)
O stupeň příjemnější pokoukání než první díl, opět s úžasnou hudbou a s úžasným McGregorem (díky kterému jsem nakonec místo tří hvězdiček dala hvězdičky čtyři).
Šifra mistra Leonarda (2006)
Líbivá nuda v rádoby dobrodružném kabátku podbarvená úžasnou hudbou.
Unesená: Příběh Elizabeth Smartové (2003) (TV film)
Jestli tohle bylo podle skutečné události, pak Elizabeth Smartová byla naprosto pitomá bezduchá loutka, která měla několikrát šanci svým únoscům, kteří ji vodili po městech, dovolili jí se samostatně pohybovat, aniž by ji jakkoliv ohrožovali, uniknout, či aspoň se svěřit policistům, se kterými za tu dobu několikrát mluvila. Něco tak hloupého se přece nemohlo stát - ani v Americe.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Po počátečním zklamání z prvního a druhého dílu jsem byla trojkou velmi příjemně překvapena. Všechno do sebe zapadlo a pointa byla více než typická :). Přesto tomu však chybí švih a humor předchozích řad.
Spirit (2008)
Bylo to nutné?