Recenze (56)
3 sezóny v pekle (2009)
Velmi příjemné vytržení z hrůzy české kinematografie, která je schopná plodit filmy typu Veni, Vedi, Vici. Hádek jakožto rebelující intelektuálně vulgární umělec Ivan Heinz s cigaretou v koutku úst mne snad okouzlil víc i než půvabná Jana Karoliny Gruszké, a podobně mě dostal i jejich nezávazný, zběsilý milostný život... který jsem jim svým způsobem v podstatě záviděla. + + + + + Znalost osobnosti a díla bohémského Egona Bondyho sice dojem z filmu umocní, ale není k jeho sledování nezbytná.
Experiment (2005)
Vidláci všech zemí, spojte se!
Paranormal Activity (2007)
Povedená, i když místy poněkud rozvláčná duchařina, vystavěná jako velmi pomalu a pozvolna gradující horor (mrazení v zádech se dostavilo až po hodině dívání), přesto však závěr utkví dlouho v mysli - zvlášť pokud se na to člověk kouká těsně před spaním a poté již tak trochu nedůvěřuje své ložnici :). Pro mne daleko zajímavější kus než všechny ty krví přetékající tupé vyvražďovačky.
Evidence (1995)
Dramaticky abstraktní, napínavě zábavné a současně i nudné, přesto však se snadno očekávatelnou pointou. Díky úžasné hudbě Philipa Glasse člověk udrží pozornost až do konce.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Upřímně, opravdu od toho někdo očekával něco víc než neustále sexy Megan Fox? Amanda Seyfried jí zdárně sekunduje (bod pro ni, je o několik tříd lepší), tu a tam zazní řízná hláška, a celkově je to tak nějak zábavně nablblé, že nebýt naprosto nesympatického Johnnyho Simmonse, který vypadá za a) maximálně na čtrnáct, a za b) jako Jirka Mádl, neváhala bych téhle oddychové nenáročné slátanině s ucházejícím soundtrackem dát snad i ty čtyři hvězdičky.
MacGyver (1985) (seriál)
Člověka, který dokázal vyrobit atomovou bombu ze žvejkačky a igelitového sáčku prostě nelze nemilovat - i přes mírně stupidní zápletky jednotlivých epizod.
Hranice ovládání (2009)
Naprosto prázdné, nejspíše umělecké záběry o ničem, bez děje, bez myšlenky, bez čehokoliv zajímavého nebo snad zábavného. Dvě neskutečně nudné hodiny, nad kterými mohou masturbovat maximálně rádoby intelektuálové, tvářící se, že v tomhle údajně hlubokém díle skutečně našli něco hlubokého. Bez Billa Murraye by to snad nebylo ani na ty dvě hvězdičky.
Tak tohle je můj život (1994) (seriál)
Už kvůli modrým očím mladičkého Jareda Leto... ;)
Šmoulové (1981) (seriál)
Geniální komunistická propaganda v kreslené pohádce! Nelze to nemilovat! :)
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Tak mizerně a depresivně mi z žádného seriálu snad nikdy nebylo :).