Recenze (11)
Into the Mind (2013)
Obrazově nádhera, zvukově taky, bohužel do páté hvězdičky mi tam chybělo víc ježdění (sám jezdím freeride a skialp)
Hitman (2007)
hodně rozkouskované, zmatený děj a navíc hodně střílení a ne krásného vyhtrého zabíjení jak v hrách. škoda nevyužitého potencionálu
Jak vycvičit draka (2010)
pěkná oddychovka na nedělní odpoledne :)
Machete (2010)
parádní pocta béčkovým filmům ze sedmdesátek. Jenom vypnout mozek a užívat si :)
Bez soucitu (2010)
travolta dobře hláškuje :)
Metallica - koncert v Nimes (2009) (koncert)
parádní, sice s Nimes se mi více líbí koncert R+, ale i Metla se vyvedla :)
Avatar (2009)
IMAX 3D. Naprostá bomba!! Celou dobu jsem seděl s otevřenou hubou a jenom jsem čučel jak zblbnuty na platno.
Sunshine (2007)
druhá polovina filmu mi šíleně připomíná film Horizont událostí. První byla hodně dobrá, škoda, že i ta druhá polovina se neodehrávala v duchu té první. za mě 80%
Pařba ve Vegas (2009)
už dlouho jsem nepobavil u žádné komedie jak tady u Pařby. Fakt bomba :)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
tak podle mě zatím nejnudnější film z celé ságy Harryho Pottera. Celou dobu jsem čekal, že se bude něco dít a ono nic. Bylo to takové nemastné neslané. Navíc dabing nic moc a i 3D v IMAXu mě oproti pátému dílu zklamalo. V tomhle díle je 3D jen prvním 12 minut filmu a pak nic. Ve Fénixově řádu to bylo o mnoho lepší, protože tam bylo několik zajímavých scén ve 3D během celého filmu a ne jak v Princi vše najednou v kuse na začátku. Doufám, že se to pro poslední "dvojfilm" napraví a aspoň ty 3D scény budou zase v průběhu celého filmu. Holt tenhle díl mě zklamal.