Recenze (1 406)
Zdrojový kód (2011)
Není potřeba se ptát jak to, jak je to možný ... je to neskutečná jízda, kdy prostě nevíte co kdo komu a kdo je kdo. Nepředvídatelné ... a to až do posledních chvil. A čas uteče tak neskutečně rychle. A i když je film jedna velká hádanka, na konci se stejně ptát nebudete ... fakt dobrý zářez do scifi :o)
Vražda - Série 2 (2009) (série)
Druhá série je z těch třech asi nejslabší. Vrtání v armádě je takové přes čáru. Nic ale nemění na tom, že jde opět o perfektně zahrané role, děj, napětí, zápletky, každý je podezřelý, a každý díl končí s nutkáním nutně vidět další ...
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Bublino, už maluješ papíry? Bóďo ošplechni mu to, už jede :o)) Trefa do černého ...
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Dětská fantazie, která nás všechny pohltila ... někdy mám takový dojem, že nám autorka do textů zamíchala nějaké zaříkadla :o) když nás to všechny baví ...
Iron Man 3 (2013)
Hrdinů není nikdy dost ... Iron man je přesně tím vším co takový hrdina potřebuje, šarm, drsnot, vtip ... Marvel dokazuje, že na hrdiny je tu machr a právem.
Drž hubu! (2003)
Byl to dobrý nápad spojit tyhle dva kousky do sebe ... jeden by řekl, že se pomelou, ale ono z toho vzešlo takové to typické Francouzské le-parade ...
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Jako by se oproti první části objevily barvy ... začíná to mít spád a jde to ke svému cíli ... i když hlavní hrdinka by stále mohla hrát spíše princeznu, než bojovnici ... ale co křehká duše, jedovaté šípy z kuše ...
Predátor (1987)
Za mne nejlepší film, v kterém se Arni objevil. Skvělé hlášky, prostředí a predátor ... :o)
Rocky (1976)
Legendární film s legendárním Stallonem v legendárním příběhu ...
Agent WC 40 (1996)
Nevinný Leslie Nielsen stále ve své skvělé parádě ...